AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg ble påkjørt bakfra av en lastebil som bare kjørte videre. Heldigvis rakk sjåføren bak oss å ta bilde av den, akkurat i det den svingte av og kjørte videre. Både jeg og vitnet så firmanavnet på bilen. På bilde er det helt tydelig at lastebilen enten mangler bilskilt, eller at det er så skittent at nummeret er helt skjult. (Firmanavnet vises ikke på bildet,da den stod på siden av lastebilen)Skaden ble meldt inn, og jeg opplyste også om mobilnr til vitnet, og navn og tlf nummer til firmaet. Jeg prøvde også og ringe firmaet, men de tok aldri tlf, og forsikringselskapet sa de skulle ordne opp i det. Nå har jeg fått regning på egenandel, fordi fører er ukjent…Tok igjen skriftlig kontakt med firmaet, og nå fikk jeg til svar at de ikke ante hva jeg snakket om, fordi de ikke hadde blitt kontaktet av noe forsikringsselskap🙄 Så hva kan jeg gjøre? Er det kun mitt ansvar å få navnet på sjåføren? Firmaet nekter på at de har vært i noen påkjørsel nå… Har mest lyst til å bestride fakturaen, da forsikringsselskapet ikke engang har prøvd å finne den ansvarlige. Anonymkode: 4c9c0...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Del Skrevet 11. mai 2022 Min far var i lignende situasjon. De fant både fører og lastebil allikevel måtte min far stå for egenandel. Anonymkode: c89c1...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #3 Del Skrevet 14. mai 2022 Anmeld saken til politiet. Å unnlate å stoppe er straffbart. Anonymkode: cbb63...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumia Skrevet 14. mai 2022 #4 Del Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 21.32): Jeg ble påkjørt bakfra av en lastebil som bare kjørte videre. Heldigvis rakk sjåføren bak oss å ta bilde av den, akkurat i det den svingte av og kjørte videre. Både jeg og vitnet så firmanavnet på bilen. På bilde er det helt tydelig at lastebilen enten mangler bilskilt, eller at det er så skittent at nummeret er helt skjult. (Firmanavnet vises ikke på bildet,da den stod på siden av lastebilen)Skaden ble meldt inn, og jeg opplyste også om mobilnr til vitnet, og navn og tlf nummer til firmaet. Jeg prøvde også og ringe firmaet, men de tok aldri tlf, og forsikringselskapet sa de skulle ordne opp i det. Nå har jeg fått regning på egenandel, fordi fører er ukjent…Tok igjen skriftlig kontakt med firmaet, og nå fikk jeg til svar at de ikke ante hva jeg snakket om, fordi de ikke hadde blitt kontaktet av noe forsikringsselskap🙄 Så hva kan jeg gjøre? Er det kun mitt ansvar å få navnet på sjåføren? Firmaet nekter på at de har vært i noen påkjørsel nå… Har mest lyst til å bestride fakturaen, da forsikringsselskapet ikke engang har prøvd å finne den ansvarlige. Anonymkode: 4c9c0...1bb Oppsøk firmaet personlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå