Gå til innhold

Bading med linser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) jeg har alltid elsket å bade ute om sommeren, og da gjerne stupe og svømme under vann. Dette gjorde jeg mye som liten uten briller og linser. 
men i voksen alder har synet blitt så dårlig at jeg ikke kan bade uten linser. Dette gjør at det blir vanskelig å stupe, hoppe og svømme under vann slik jeg gjorde før. Dette savner jeg såpass mye at jeg vurderer å operere øynene. (Ikke bare pga. badingen) 

men dere andre som bruker briller og linser, hvordan løser dere slikt?

Kan såklart bruke svømmebriller, men jeg gidder ikke å dra med meg dette hver gang man er på holmetur e.l. 

Anonymkode: 088ca...5b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke det svaret du ville ha, men jeg løste det ved å operere øynene 😅

Anonymkode: ae8b3...d32

AnonymBruker
Skrevet

Tror svømmebriller er beste løsningen.

Eller operasjon hvis du virkelig vil ta deg råd til det.

Anonymkode: 4e617...c7b

Skrevet

Jeg har linser. Hoppet uti saltvann en gang og fikk hinne på øyet. Det var skikkelig ubehagelig. Etter den gang tar jeg de av eller bruker briller😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svømmer med linser 

Anonymkode: 243fc...aeb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svømmer med linser. Og hopper og stuper også. Både i saltvann og klor. Aldri vært noe problem. Tar ut linsene og setter på nye når jeg er ferdig. 

Anonymkode: f3264...c34

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svømmer og bader med linser, men det hender de faller av om jeg får vann i øyet. Bruker dagslinser da, så har bare med reserve. Litt pes er det, vurderer operasjon selv av mange grunner. Hadde vært digg og slippe linser/ briller. Noen her som har tatt operasjon ( laser ) i det siste? 

Anonymkode: 38114...d02

Skrevet

Bader med linser, null problem, men må selvsagt passe på å lukke øynene under vann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...