AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Hei jeg har alltid elsket å bade ute om sommeren, og da gjerne stupe og svømme under vann. Dette gjorde jeg mye som liten uten briller og linser. men i voksen alder har synet blitt så dårlig at jeg ikke kan bade uten linser. Dette gjør at det blir vanskelig å stupe, hoppe og svømme under vann slik jeg gjorde før. Dette savner jeg såpass mye at jeg vurderer å operere øynene. (Ikke bare pga. badingen) men dere andre som bruker briller og linser, hvordan løser dere slikt? Kan såklart bruke svømmebriller, men jeg gidder ikke å dra med meg dette hver gang man er på holmetur e.l. Anonymkode: 088ca...5b6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Kanskje ikke det svaret du ville ha, men jeg løste det ved å operere øynene 😅 Anonymkode: ae8b3...d32
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #3 Skrevet 11. mai 2022 Tror svømmebriller er beste løsningen. Eller operasjon hvis du virkelig vil ta deg råd til det. Anonymkode: 4e617...c7b
mumrikk1 Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 Jeg har linser. Hoppet uti saltvann en gang og fikk hinne på øyet. Det var skikkelig ubehagelig. Etter den gang tar jeg de av eller bruker briller😊
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 Jeg svømmer med linser Anonymkode: 243fc...aeb
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #6 Skrevet 12. mai 2022 Jeg svømmer med linser. Og hopper og stuper også. Både i saltvann og klor. Aldri vært noe problem. Tar ut linsene og setter på nye når jeg er ferdig. Anonymkode: f3264...c34
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Jeg svømmer og bader med linser, men det hender de faller av om jeg får vann i øyet. Bruker dagslinser da, så har bare med reserve. Litt pes er det, vurderer operasjon selv av mange grunner. Hadde vært digg og slippe linser/ briller. Noen her som har tatt operasjon ( laser ) i det siste? Anonymkode: 38114...d02
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 Bader med linser, null problem, men må selvsagt passe på å lukke øynene under vann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå