AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #1 Skrevet 11. mai 2022 Hei! Merket plutselig idag en ekkel smerte. Om jeg puster tungt og dypt, så kjenner jeg en stikkende smerte på ryggen. Flere opplevd dette? Hva kan det være mon tro? Anonymkode: 59e2e...6d7
MakeItHappen Skrevet 11. mai 2022 #2 Skrevet 11. mai 2022 Dette får jeg innimellom når jeg har strukket noe muskulært eller har en låsning. Går over etterhvert. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #4 Skrevet 11. mai 2022 MakeItHappen skrev (42 minutter siden): Dette får jeg innimellom når jeg har strukket noe muskulært eller har en låsning. Går over etterhvert. Ahh! Takk. Tok det flere dager hos deg? Anonymkode: 59e2e...6d7
MakeItHappen Skrevet 11. mai 2022 #5 Skrevet 11. mai 2022 Ja, tar fort en ukes tid. Men er det ukjent for deg er det sikkert best å få sjekket det ut. Jeg har hatt det flere ganger og kjenner det derfor igjen.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #6 Skrevet 11. mai 2022 Vondt i ryggen, på kvinner, KAN være hjerteinfarkt, så en skal være obs på det. Anonymkode: a5b18...f15
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #7 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vondt i ryggen, på kvinner, KAN være hjerteinfarkt, så en skal være obs på det. Anonymkode: a5b18...f15 Men det er vondt i ryggen konstant vel? Jeg er forresten mann. Anonymkode: 59e2e...6d7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #8 Skrevet 11. mai 2022 MakeItHappen skrev (1 time siden): Ja, tar fort en ukes tid. Men er det ukjent for deg er det sikkert best å få sjekket det ut. Jeg har hatt det flere ganger og kjenner det derfor igjen. Plager meg egentlig lite, kjenner det bare ved dype dype innpust. Du kjente vel det ikke ved vanlig pust? Anonymkode: 59e2e...6d7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #10 Skrevet 12. mai 2022 Dersom det eskalerer så kan det være greit å få sjekket det, for å utelukke lungebetennelse eller lungemboli. Men ja, har det fra tid til annen selv, muskulært. Går som regel fort over igjen. Anonymkode: 1603d...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Dersom det eskalerer så kan det være greit å få sjekket det, for å utelukke lungebetennelse eller lungemboli. Men ja, har det fra tid til annen selv, muskulært. Går som regel fort over igjen. Anonymkode: 1603d...4d8 Nå blir jeg urolig her mtp på at du nevner blodpropp i lungene 😅 Man har vel mye tydeligere symptomer da? Jeg leser at man sliter med og puste og smerter i brystet iallf. Anonymkode: 59e2e...6d7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå blir jeg urolig her mtp på at du nevner blodpropp i lungene 😅 Man har vel mye tydeligere symptomer da? Jeg leser at man sliter med og puste og smerter i brystet iallf. Anonymkode: 59e2e...6d7 Ikke meningen å skremme deg, i all sannsynlighet så er det jo bare muskulært. ja, jeg hadde vondt for å puste og vondt i brystet i tillegg, da jeg hadde blodpropp i lunga, men jeg kan jo ikke svare for hvordan det oppfattes for alle. Men jeg fikk det pga p-piller da, det er svært sjeldent en frisk og oppegående person bare får det ut av det blå. Og ift blodpropp så kan jeg 'trøste' deg med at det eksalerte relativt kjapt til det punktet at jeg forsto at noe var alvorlig galt. Men dersom det ikke gir seg, så tenker jeg det kan være greit med en sjekk hos lege. Anonymkode: 1603d...4d8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #13 Skrevet 12. mai 2022 Jeg hadde det når jeg fikk kraftig låsning i ryggen, og hadde samtidig veldig vondt når jeg gikk. Er ofte øm ved dyp innpust når musklene er stramme også. Anonymkode: 68658...e45
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #14 Skrevet 12. mai 2022 MakeItHappen skrev (1 time siden): Nei, bare dype. Godt og høre! Jeg leser rundt og ser det er en god del som har vond rygg ved dype innpust ved lungeemboli og, så blir litt bekymra nå. Anonymkode: 59e2e...6d7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #15 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ikke meningen å skremme deg, i all sannsynlighet så er det jo bare muskulært. ja, jeg hadde vondt for å puste og vondt i brystet i tillegg, da jeg hadde blodpropp i lunga, men jeg kan jo ikke svare for hvordan det oppfattes for alle. Men jeg fikk det pga p-piller da, det er svært sjeldent en frisk og oppegående person bare får det ut av det blå. Og ift blodpropp så kan jeg 'trøste' deg med at det eksalerte relativt kjapt til det punktet at jeg forsto at noe var alvorlig galt. Men dersom det ikke gir seg, så tenker jeg det kan være greit med en sjekk hos lege. Anonymkode: 1603d...4d8 Ahh skjønner. Men var det slik at du fikk vondt ved normal pust og? Eller bare ved dype innpust? Anonymkode: 59e2e...6d7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #16 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg hadde det når jeg fikk kraftig låsning i ryggen, og hadde samtidig veldig vondt når jeg gikk. Er ofte øm ved dyp innpust når musklene er stramme også. Anonymkode: 68658...e45 Hvor fort gikk det over? 😊 Anonymkode: 59e2e...6d7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #17 Skrevet 12. mai 2022 Oppdatering: Har ennå vondt i ryggen ved innpust, men er mindre. Mon tro hva det kan være? Er svært redd for blodpropp i lungene.. Anonymkode: 59e2e...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå