AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #21 Skrevet 12. mai 2022 Pellets er best. Både i variasjon, smak, og muligheter. Kull på en grei andreplass. Vanskelig å justere for langtidssteking, men har man passe god dreis på kalde og varme soner går det greit. Gass takler jeg ikke. Det er ikke grilling. Anonymkode: bb5b0...912
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #22 Skrevet 12. mai 2022 Foretrekker gassgrill fordi den er rask å fyre opp, og vi derfor ikke trenger å planlegge tid for grilling. Anonymkode: c00fe...08b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #23 Skrevet 12. mai 2022 Amossa skrev (21 timer siden): Vi foretrekker bålpanne. Har en Muurikka med bein. Den kan vi fyre med ved oppi eller under. Det er praktisk å fyre oppi når vi kun steker pølser. Har hatt både gass- og kullgrill tidligere. Vi syntes maten ble bedre med kullgrill. Problemet med begge var at det var arbeid å gjøre de rene. Dessuten ble de gjerne stående ute i regn fordi vi var slurvete med å legge på trekk. Har tenkt å kjøpe bålpanne. Var Muurikka dyr? Og hvor fikk du kjøpt den? Enkel å rengjøre? Anonymkode: dd80e...bda
Duff Skrevet 12. mai 2022 #24 Skrevet 12. mai 2022 Gass grill, ryddig og rent. Trenger ikke tømme den for aske og kull. Blir fort varm og enkel å flytte.
Amossa Skrevet 12. mai 2022 #25 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har tenkt å kjøpe bålpanne. Var Muurikka dyr? Og hvor fikk du kjøpt den? Enkel å rengjøre? Anonymkode: dd80e...bda Jeg kjøpte den på nettbutikken Bakeren og kokken. Det er noen år siden, så husker ikke prisen, bare at den var på tilbud :) Vår er 80 cm, men anbefaler 120 cm. Etter bruk bare setter jeg den på høykant mot en stein i hagen. Børster av den før neste bruk og rengjør med rapsolje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå