Gå til innhold

Hvilken utegrill foretrekker du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pellets er best. Både i variasjon, smak, og muligheter.

Kull på en grei andreplass. Vanskelig å justere for langtidssteking, men har man passe god dreis på kalde og varme soner går det greit.

Gass takler jeg ikke. Det er ikke grilling. 

Anonymkode: bb5b0...912

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker gassgrill fordi den er rask å fyre opp, og vi derfor ikke trenger å planlegge tid for grilling. 

Anonymkode: c00fe...08b

AnonymBruker
Skrevet
Amossa skrev (21 timer siden):

Vi foretrekker bålpanne.  Har en Muurikka med bein.  Den kan vi fyre med ved oppi eller under.  Det er praktisk å fyre oppi når vi kun steker pølser.  
Har hatt både gass- og kullgrill tidligere.  Vi syntes maten ble bedre med kullgrill.  Problemet med begge var at det var arbeid å gjøre de rene.  Dessuten ble de gjerne stående ute i regn fordi vi var slurvete med å legge på trekk.  

Har tenkt å kjøpe bålpanne. Var Muurikka dyr? Og hvor fikk du kjøpt den? Enkel å rengjøre?

Anonymkode: dd80e...bda

Skrevet

Gass grill, ryddig og rent. Trenger ikke tømme den for aske og kull. Blir fort varm og enkel å flytte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har tenkt å kjøpe bålpanne. Var Muurikka dyr? Og hvor fikk du kjøpt den? Enkel å rengjøre?

Anonymkode: dd80e...bda

Jeg kjøpte den på nettbutikken Bakeren og kokken.  Det er noen år siden, så husker ikke prisen, bare at den var på tilbud :)  Vår er 80 cm, men anbefaler 120 cm.  
Etter bruk bare setter jeg den på høykant mot en stein i hagen.  Børster av den før neste bruk og rengjør med rapsolje.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...