Gå til innhold

Har none opplevd det samme???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

anie.... hva mente du med det.... hvor er puben forresten ...? oppfordrer du til utroskap fra ham, eller har du ikke fått med deg at han IKKE er singel? eller var spørsmålet bare tatt fra "løse lufta"? eller er du like ironisk som otto jespersen? dette er ikke en sjekkeplass mellom de single og ikke single! :evil:

:ler::ler::ler:

Er det mulig gjest.........

Har du hørt om ironi før??? Eller hva med en liten form for humor??

Jeg vet at Kevin har dame, og derfor syns jeg det er stort av han å fortelle hvor mye han er villig til å ofre i forhold til henne. Det er ikke mange som hadde gjordt som han, om de var i den situsjonen. DET syns jeg det står respekt av, og hvorfor ikke la Kevin vite det.

At jeg svarte på hans sitat ang. puben - var uskyldig morro :lol:

Hvorfor jeg idet hele tatt gidder å svare deg på dette vet jeg ikke, men du visste vel at jeg ikke klarte å la være :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hmmmm jeg vet ikke helt om jeg skal tro på deg, du virker så angripende, men uskyldig moro får jeg håpe det er..... :briller:

Og hva vet du om mange ikke hadde reagert som han? har du foretatt noen form for spørreundersøkelse på det?,,,,, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva vet du om mange ikke hadde reagert som han? har du foretatt noen form for spørreundersøkelse på det?,,,,, :)

Selvfølgelig har jeg ikke foretatt noen undersøkelse på dette, men jeg har da litt erfaring jeg også. Og forhåpentligvis har jeg også venner litt rundt omkring, og i min og deres omgangskrets - vet jeg, at gubben har stikki av så fort kjærringa har knepi igjen.

Så defineringen av ordet mange i denne sammenhengen, er ikke basert fra statestikk fra hele verden nei... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...