Gå til innhold

Hormonspiral og miste mens.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt hormonspiral i 1,5 ca, mister aldri mensen uansett hva jeg går på. Men nå er jeg 5 dager forsinka…og alle pms plager kom som normalt 7 dager før, og ble borte igjen når jeg egentlig skulle hatt mensen. 

har noen opplevd å miste mensen etter så lenge på hormonspiral? Kan jeg være så heldig at det blir sånn fra nå av? 

Anonymkode: 4efb3...3c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!! Den gledelige nyheten for deg er at det tar lang tid for noen😊Jeg har min fjerde spiral og har ved to anledninger hatt mye blødninger første året eller mer med to av dem.

Tidvis har jeg også «mensen» hver 4-6 måned, men det utarter seg mer som to dager med litt utflod.

Skrevet
MapleSirup skrev (På 11.5.2022 den 10.21):

JA!!! Den gledelige nyheten for deg er at det tar lang tid for noen😊Jeg har min fjerde spiral og har ved to anledninger hatt mye blødninger første året eller mer med to av dem.

Tidvis har jeg også «mensen» hver 4-6 måned, men det utarter seg mer som to dager med litt utflod.

Jeg har brukt hormonspiral i 30 år, med litt avbrekk når jeg skulle ha barn. Jeg har aldri hatt mensen på hormonspiral. Ikke en gang nå. Gynekologen bare venter på overgangsalderen,  så hun gidder ikke å bytte ut , så den har sittet fire år lenger enn den egentlig skulle. Har fremdeles ikke fått mensen. Blodprøver viser at jeg fremdeles ikke er i overgangsalderen,  litt rart, jeg er 53.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...