Gå til innhold

PRESENTASJONSTRÅD


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykk av at det ikke er så mange med termin i januar/februar i forumet, så det hadde vært veldig koselig å bli kjent med dere som er her! Jeg kan jo starte med å presentere meg selv, og håper flere henger seg på :)

Jeg er 23 år og gravid for første gang. Barnet vårt er ventet 31. januar 2006, og vi gleder oss kjempemye!! :hoppe: Mannen og jeg giftet oss i sommer, og har et hus som vi holder på å pusse opp. For tiden er det barnerommet som er mest prioritert :) Det skal bli spennende å innrede det og handle inn til babyen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 30 år. Vi venter vårt 2. barn rundt årsskifte.

Fra før har vi Vesla på 3 (3,5 i jan).

Akkurat nå har jeg/vi det travelt på jobb samtidig som vi gjør klart det grøvste til babyen skal komme.

Fordi vi har termin rundt nyttår vil vi ha det meste klart til 1.des. Så kan vi bruke desember på å forberede jul. På den måten blir det også litt mindre stress, og mer tid til den kommende Storesøsteren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i januar, nærmere bestemt 10. januar (UL-termin). Min egen termin er 3. januar og jeg mener den er "riktigere" ;) Jeg er 30 år venter mitt første barn- gleder meg utrolig masse :-D Jeg og mannen giftet oss i fjor sommer, så dette barnet var godt planlagt for å si det sånn! Formen min er ganske bra for tiden, bortsett fra at jeg plages med halsbrann og vondt i hendene om natta.. Vet ikke kjønnet på den lille i magen enda ( fikk ikke sett det på UL i 18.uke..), men skal tilbake på en ekstra ultralyd nå på tirsdag fordi jeg hadde litt lavtliggende morkake, håper å få sett kjønnet da :) Har selv en følelse av at det blir en jente, så det skal bli spennende å se om jeg har rett ;) Ellers er jeg godt i gang med innkjøp av både barneutstyr og julegaver, orker ikke å stresse med det rett før babyen kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og har termin 3.februar. dette er den første. Jeg er i fin form, mesteparten av tiden. Elers så gleder jeg meg veldig til den lille kommer. Har bare lagt på meg 6 kg til nå. synes det er litt lite jeg da. Så jeg tror det blir en jente. :) hvet ikke hva annet dere har lyst til å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig, da er vi i allefall fire :) det hadde vært koselig med litt mer liv her inne da! Er noen av dere på snartmamma.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 31 år og er i uke 28 med mitt barn nr 2. Har en jente fra før og venter en gutt nå. Bor i trondheim, har bekkenløsning og er sykemeldt. Eh, ja hva skal man si? Jo termin den 14 februar med har en bestemt følelse av at det kommer til åskje før!

Babyen var godt planlagt ja.. Er ellers i god form bare jeg er flink til å ta hensyn til bekkenl... Forøvrig noe svingende humør da.. :forvirret:

ja ja sånn er det bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se at vi er flere med termin rundt samme tid! Denne uken har jeg vært på en ekstra ultralyd på grunn av at jeg hadde litt lavtliggende morkake på forrige ultralyd. Den hadde heldigvis trukket seg godt opp, så nå ligger alt til rette for at jeg kan føde helt normalt. Vi fikk også sett kjønnet denne gangen, og det viste seg at magefølelsen var helt riktig- det blir nemlig en jente :babyjente: Kjempe koselig synes jeg, men jeg hadde nå blitt glad uansett hva det var da ;) Til nå har det meste av klærne jeg har handlet inn til babyen vært i nøytrale farger som hvitt og beige, men nå skal jeg ut å handle noe riktig "jentete". Har funnet en helt nydelig rød kjole på H&M som jeg bare må ha!

Søndagsengel: Har aldri vært på snartmamma. com, pleier du å være der? Jeg har vært en del på barnimagen.com..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel: Har aldri vært på snartmamma. com, pleier du å være der? Jeg har vært en del på barnimagen.com..

Jeg er mye på snartmamma.com, men under et annet nick. Er litt på bim også, men liker meg bedre på sm. Ta en tur innom da vel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg venter nr. 2, har ei jente på tre år og venter ei jente til 28.jan...gleder oss utrolig mye :) Er veldig opptatt med å bygge hus fortiden, må komme oss inn før fødselen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...