Gå til innhold

Analsex?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 15.10):

Det der kunne det sikkert ha blitt en egen tråd ut av. I dagens samfunn, med mye veganere, vegetarianere, og generelt mye fiber og grønt på menyen, så tror jeg flere enn meg plages med ganske løs avføring.  Jeg er mann, og kan godt kose meg med en buttplug elns, men det er ikke ofte jeg føler meg ren nok, til at noen andre skal få leke. 

Anonymkode: 70d91...16d

Jeg er veggis og har aldri hatt noe problem med det.. 

Anonymkode: ef390...950

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.5.2022 den 13.13):

Hvorfor har noen analsex? Man bæsjer med analen. Penisen skal inn i vagina. 

Anonymkode: 12379...64a

Tror de som liker anal har veldig liten kuk hvis ikke hadde de ikke trengt å stappe den i diaré hullet. Fitte blir vel for vid for de med liten kuk.

Anonymkode: 93305...dd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 15.44):

For et par år siden ville jeg vært enig med deg, og analsex var en naturlig del av vårt varierte sexliv. Vi visste også veldig godt hva som måtte til og hvordan for at det skulle være godt og rent. Jeg fnyste også av dem som sa at det gjorde skade. 

Vi har ikke lenger analsex. Plutselig en dag fikk jeg brått vondt, selv om alt var gjort riktig, og min kjære ikke var brå på noen måte. Godt i ene øyeblikket, og brå smerte i neste øyeblikk. 

Jeg har fått varig skade av dette. Jeg fikk en rift som siden har laget et arr/en fold som gjør det vanskelig å gjøre seg ren etter avføring, og som også medføre at jeg må passe på at jeg ikke lekker ved løs mage. 

Jeg var naiv. Det vil jeg nå si at du er også, og at det er løgn at det er helt uten risiko for skade om man gjør det riktig. 

Anonymkode: 46829...877

TUSEN TAKK for at du deler denne erfaringen! Holdningene rundt analsex er ofte ekstremt ensidige (nytelse) og det er ikke mange som tør å snakke om de negative sidene. Dette fikk i hvert fall meg til å revurdere analsex.. 

Anonymkode: 8f92c...c94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TUSEN TAKK for at du deler denne erfaringen! Holdningene rundt analsex er ofte ekstremt ensidige (nytelse) og det er ikke mange som tør å snakke om de negative sidene. Dette fikk i hvert fall meg til å revurdere analsex.. 

Anonymkode: 8f92c...c94

Bruk hodet :) Analkos kan gjøres så mange måter, liten glatt dildo/buttplug. En finger...massere utenpå...selv elsker jeg at typen bruker finger på meg i doggy eller når jeg rir. Han masserer utenpå og litt inn, forsterker orgasmen min SÅ sinnsykt.

Anonymkode: 26276...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Hva med promping? Er det ikke en fare for når en pumper inn og ut der så skaper det mer luft og man lettere promper?

Anonymkode: 3d51e...1ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 13.34):

Har man masse avføringsrester i endetarmen til vanlig bør man kanskje se litt på kostholdet sitt

Dette er noe av det sykeste jeg har lest her inne? Skal man legge om kostholdet for å kunne stikke penis inn der avføringen skal være? Pervers og skakkjørt seksualitet.

Anonymkode: 330d0...438

• Liker 3
Skrevet
Ensom kvinne skrev (På 23.5.2022 den 3.07):

Det er jo bare så deilig og en kuk som vil presse seg inn i 2eren. Deilig og kjenne orgasmen fylle kroppen fra topp til tå😅

Nydelig beskrivelse 😍😋

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...