Gå til innhold

All reklamen ødelegger Kvinneguiden


Martheegne

Anbefalte innlegg

Hva i all verden er dette for en ny oppdatering KG har kommet med? Svære reklamer som krever 6-7 sveips med tommelen for å komme seg forbi. For å ikke snakke om at det er en eller annen teknisk feil, mest sannsynlig på grunn av denne svære reklamen, som gjør at alt forsvinner og blir hvitt med en gang man nærmer seg reklamen. Får derfor ikke gått inn på de forum-kategoriene eller trådene jeg vil - for nei, de er ikke der! Nå har KG blitt alt for gjerrige - og jeg kommer ikke til å bruke dette forumet noe mer så lenge det er sånn her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/10/2022 at 10:48 AM, Martheegne said:

Hva i all verden er dette for en ny oppdatering KG har kommet med? Svære reklamer som krever 6-7 sveips med tommelen for å komme seg forbi. For å ikke snakke om at det er en eller annen teknisk feil, mest sannsynlig på grunn av denne svære reklamen, som gjør at alt forsvinner og blir hvitt med en gang man nærmer seg reklamen. Får derfor ikke gått inn på de forum-kategoriene eller trådene jeg vil - for nei, de er ikke der! Nå har KG blitt alt for gjerrige - og jeg kommer ikke til å bruke dette forumet noe mer så lenge det er sånn her. 

Du kan jo bare legge inn en ad blocker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridiskusjon.no skrev (6 minutter siden):

Du kan jo bare legge inn en ad blocker.

tenkte å skrive det samme, jeg har en ad blocker + "privacy badger"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates

Jeg har adblocker, så ser ingen reklame. Har vært på KG en stund og hadde aldri opplevd KG uten adblocker før jeg tilfeldigvis nettopp åpent en fane i inkognito-mode på Chrome'en min som ikke har adblocker på seg, og logget da inn på KG. Jeg fikk bombesjokk av all reklamen rundt om kring. Blinkende reklamer og småfilmsnutter på sidene. Måtte scrolle meg forbi en del av djevelskapet også. Ble distrahert og stresset av det. Det slo meg, hvordan i alle dager klarer folk være på KG uten adblocker ?? 

Jeg vet iallefall en ting. Den dagen adblocker ikke klarer å fange opp reklamen fordi KG har filter som omgåes det, så har jeg skrevet min siste melding noensinne og vil aldri komme tilbake igjen. Fy fader det er grenser for hva man skal få trykket i trynet fra alle kanter og hele tiden bare fordi man er inne på en guilty pleasure-nettside som dette. Seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...