Gå til innhold

Hvor kommer dette nummeret fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant det ikke på gulesider så da lurer jeg på hvor i landet man ringer fra hvis nummeret begynner på 670?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så lett å si lenger med ip-telefoni.

Skrevet

Er det ikke store deler av akershus som begynner med 67 da?????

Skrevet
Er det ikke store deler av akershus som begynner med 67 da?????

Vet det er i Bærum ihvertfall.

Skrevet

Takk for hjelpen.. ikke det at jeg ble så mye klokere når det gjelder hvem som har ringt meg :ler:

Skrevet
Asker begynner også med 67

Nei, 66. Bærum har 67, men min onkel som bor i Vestby ringte meg fra 67-nr, jeg tok den ikke først, for jeg ante ikke hvem det var som hadde 67-nr, lurte på hvem i Bærum som ringte meg...

Skrevet
67 er Asker og Bærum.

Igjen; nei. 66 er Asker. 67 er Bærum, men tilsynelatende også Vestby. Tror onkel har IP-telefon, derfor det er slikt nr der

Skrevet (endret)

Ok, da tok jeg litt feil..slettet.

Endret av Lillesøster
Skrevet
Vestby har ihvertfall ikke 67, det har 69.

Vestby har stort sett 6495, ihvertfall har all min familie nr som begynner på det. Min onkel har akkurat kjøpt hus på Pepperstad og de har 67-nr.

69 er Moss, de jeg kjenner som bor i Moss ringer ihvertfall med nr som begynner med 69 først.

Skrevet

Lysaker? kanskje? Men hva var egentlig poenget, kjenner du noen der eller var det tidsfordriv....?

Skrevet

Kanskje vi da kan konkludere med at det trolig er noen fra Hakadal i Nittedal og at trådatarter kan ha fått en feil oppringning?

Skrevet
Lysaker? kanskje? Men hva var egentlig poenget, kjenner du noen der eller var det tidsfordriv....?

Det var nå egentlig et enkelt spørsmål fordi jeg er nysgjerrig på hvem som ringte meg.. (rakk ikke ta telefonen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...