Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Tusen takk for ordentlige svar jeg har fått av samtlige av dere. 🌷

Dere som påpeker i Dubai det jeg ikke spurte om, virkelig dere er urolige. KG er noe for seg selv, med unntak av noen få.

Takk og hadet!

Anonymkode: 5639a...c00

Ja, det er helt riktig. Jeg blir urolig når folk velger å reise til et slikt land i den opplyste tiden vi lever i idag… Det er rett og slett skremmende

Anonymkode: 358a9...901

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Juni er da deilig. 35 grader er deilig når det er 30 grader i sjøen. Vekk fra norsk kulde. Dubai er sannelig som i Las Vegas. Ble veldig overrasket over å se det store antallet prostituerte i den gamle bydelen jeg bodde der. Og nei da, benyttet meg ikke av de, da det var en uappetittlig tanke at de hadde fått et x antall araberpikk og sikkert endel indiere. Dubai er full av indiere og pakkiser. 

Anonymkode: b4bb6...973

Skrevet

Jeg var i Dubai for flere år siden, på våren. Tok en guidet busstur. Guiden sa at han ikke unnet sin verste fiende å være i Dubai om sommeren. Uutholdelig varmt.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Russland du. Billige billetter dit.

Anonymkode: 60d79...6c7

AnonymBruker
Skrevet
On 5/10/2022 at 12:13 PM, AnonymBruker said:

Man reiser ikke til Dubai.

Anonymkode: a8b69...539

Man gjør det. Ikke uten grunn at Dubai er det mest populære reisemålet i skrivende stund.

Anonymkode: 63ced...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er homo og syns det er trist at folk legger penger igjen i et slikt land. Skal aldri besøke det landet selv... Tenker det sier mye om de som velger å reise dit....

Anonymkode: 7e652...6a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 5/10/2022 at 12:11 PM, AnonymBruker said:

Lyst å reise til Dubai i juli, er det for varmt da?

Anonymkode: 5639a...c00

Ja, det er varmt. Er her nede nå og det var 37 kl 13. Skal sies at en driver ikke og går ute i denne varmen, en tar enten metro eller drosje til der man skal. Fint å ligge på stranden under en parasoll, men husk at nå er UV på 11 og det er smart å smøre seg med 30/50 spf.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er homo og syns det er trist at folk legger penger igjen i et slikt land. Skal aldri besøke det landet selv... Tenker det sier mye om de som velger å reise dit....

Nå er det jo mange steder dra som er homo, men du med det. Trives i Dubai og kommer til p reise hit flere ganger. Bedre enn de vanlige stedene nordmenn reiser for å drikke seg fulle. Skal sies at flyet ned hit fra Oslo forrige uke var ganske fullt, så det er ry populært reisemål.

Tenker det sier mye om deg som er det du er, men det er en helt annen diskusjon.

AnonymBruker
Skrevet

Sykt harry å dra til Dubai.

Anonymkode: 6bb47...59a

Skrevet

Aaaalt for varmt å dra dit i juni ja, dessverre! Det er derfor det er billigst

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nå er det jo mange steder dra som er homo, men du med det. Trives i Dubai og kommer til p reise hit flere ganger. Bedre enn de vanlige stedene nordmenn reiser for å drikke seg fulle. Skal sies at flyet ned hit fra Oslo forrige uke var ganske fullt, så det er ry populært reisemål.

Tenker det sier mye om deg som er det du er, men det er en helt annen diskusjon.

Tenker det sier mye om ditt menneskesyn generellt som drar dit....

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man gjør det. Ikke uten grunn at Dubai er det mest populære reisemålet i skrivende stund.

Bangkok er det mest populære reisemålet for tiden. Ikke Dubai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...