malicious Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Jeg sluttet på yasmin fordi jeg trodde jeg fikk humørsvingningene derifra. Det tok noen dager, så kom mensen.. Også begynte jeg på Cerazette. Gikk på de i 2 uker, for å så gå over til yasmin igjen, i samsnakk med legen. Da jeg sluttet med cerazette, fikk jeg "blødninger" i 2 dager. Kaller det heller farget utflod. Nå går jeg på yasmin igjen, men her en dagen hadde jeg litt vondt i magen og jeg blødde bare en kveld. Dette var midt i brettet.. Synes dette var litt rart da det aldri har skjedd før.. noen som har erfaringer med det samme ?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Det er vanlig at syklusen kan komme litt ut av spor når man begynner/slutter på p-piller.
Potetmel Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 Er ikke uvanlig å ha rotete syklus etter du bytter merke, eller slutter med p-piller. Hormoner er morsomme.
Gjest vimse Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Er ikke uvanlig å ha rotete syklus etter du bytter merke, eller slutter med p-piller. Hormoner er morsomme. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå