AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 jeg skjønner ingenting, på sykehuset var det på 6,3 og jeg begynte på kolesterol senkende medisin onsdag, men så tok jeg blodprøve hos fastlegen torsdag forrige uke, og da var kolesterolet på 3.5 virker medisinen så fort altså ? Anonymkode: 9c8c5...879
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Hvilket kolesterol ble tatt? Sammenligner du samme prøven nå? Eller en av de andre typene? Totalkolesterolet? Anonymkode: aeebe...862
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvilket kolesterol ble tatt? Sammenligner du samme prøven nå? Eller en av de andre typene? Totalkolesterolet? Anonymkode: aeebe...862 totalkolestrolet mener jeg Anonymkode: 9c8c5...879
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 29 minutter siden, AnonymBruker said: totalkolestrolet mener jeg Anonymkode: 9c8c5...879 Det kan endre seg fort. Men er ikke det som skal være hovedfokus. Kolesterol er sammensatt. Du bør snakke mer med legen så du forstår hva du må gjøre for å få kontroll. De aller fleste behøver kun medikamentell behandling i startfasen, når en har kontroll er det kostholdet som skal ta over. Anonymkode: aeebe...862
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det kan endre seg fort. Men er ikke det som skal være hovedfokus. Kolesterol er sammensatt. Du bør snakke mer med legen så du forstår hva du må gjøre for å få kontroll. De aller fleste behøver kun medikamentell behandling i startfasen, når en har kontroll er det kostholdet som skal ta over. Anonymkode: aeebe...862 jo men bare lurte på om medisinen virker så fort på kolesterolet Anonymkode: 9c8c5...879
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå