Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg skjønner ingenting, på sykehuset var det på 6,3 og jeg begynte på kolesterol senkende medisin onsdag, men så tok jeg blodprøve hos fastlegen torsdag forrige uke, og da var kolesterolet på 3.5 virker medisinen så fort altså ?

Anonymkode: 9c8c5...879

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket kolesterol ble tatt? Sammenligner du samme prøven nå? Eller en av de andre typene? Totalkolesterolet?

Anonymkode: aeebe...862

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvilket kolesterol ble tatt? Sammenligner du samme prøven nå? Eller en av de andre typene? Totalkolesterolet?

totalkolestrolet mener jeg

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

totalkolestrolet mener jeg

Det kan endre seg fort. Men er ikke det som skal være hovedfokus. Kolesterol er sammensatt. Du bør snakke mer med legen så du forstår hva du må gjøre for å få kontroll. De aller fleste behøver kun  medikamentell behandling i startfasen, når en har kontroll er det kostholdet som skal ta over.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det kan endre seg fort. Men er ikke det som skal være hovedfokus. Kolesterol er sammensatt. Du bør snakke mer med legen så du forstår hva du må gjøre for å få kontroll. De aller fleste behøver kun  medikamentell behandling i startfasen, når en har kontroll er det kostholdet som skal ta over.

jo men bare lurte på om medisinen virker så fort på kolesterolet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...