Gå til innhold

Flytog vs kafevert

lille_fiol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 5.14):

Fikk du jobb dom flytogvert? Du vet for å få jobb der så må man virkelig ha lyst å være der og bli der en god stund. Et av Norges beste arbeidsplasser og veldig vansklig å komme in. Du tjener over 550 k i året etter 6 år og jobben er veldig morsom. Godt arbeidsmiljø og svært gode betingelser. Så lykke til med den instillinga....

Anonymkode: 517db...66c

Syns det var helt forjævlig arbeidsmiljø, men vi er vel forskjellige. 

Anonymkode: bd376...586

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lille_fiol skrev (På 13.10.2024 den 20.16):

1 år gammel tråd, vet ikke om det var meg eller anonym du siktet til men jeg fikk jobb som kafevert for et annet togselskap. Litt komisk at du bruker tid på en gammel tråd bare for å kunne lire av deg litt arroganse.

Det er jo du som er arrogant som true du kan få hvilken jobb som helst. Disse arbeidsplassene som er kåret vinner som beste arbeidsplass, ja da skjønner man kanskje selv at man må ta dem veldig seriøst når man søker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 22.55):

Ohh really and who are you? Jobber du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 22.55):

Skjønner ikke helt at du kan synes det mtp på at du får full betalt pause, gode arbeidsvilkor og ellers positiv miljø der alle bidrar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ohh really and who are you? Jobber du der?

Ikke nå lenger, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skjønner ikke helt at du kan synes det mtp på at du får full betalt pause, gode arbeidsvilkor og ellers positiv miljø der alle bidrar? 

Vel, jeg opplevde det ikke som så veldig positivt miljø. Mye baksnakking og interne intriger (blant de «gamle») da jeg var ny.

jeg jobbet ikke lokaltog da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For glad i knærne mine til noen gang å ha lyst til å jobbe på tog.

Anonymkode: 08d03...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er da så mange andre yrker man kan ha hvor dette er helt selvsagt.

Så slipper man å ødelegge knærne sine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vel, jeg opplevde det ikke som så veldig positivt miljø. Mye baksnakking og interne intriger (blant de «gamle») da jeg var ny.

jeg jobbet ikke lokaltog da

Hvilket selskap jobbet du for da? Flytoge? For det er jo det det har vært snakk om i tråden og hvis du påstår at det er mye baksnakking så tar du feil. Har jobbet der i over 16 år og har da veldig god lønn med betalt pause og jobber få h. Og ikke smerte i deg hele tatt pga gode vilkor/ arbeidstid og ergonomi. Det er faktisk en av de beste arbeidsplassene med utvikling uten utanning. Sån helt seriøst. Har jobbet mange andre steder med bra arbeidsmiljø men inget slår flytoge. Ikke lønna heller. Common 11 k for å jobbe extra 16 h på en helg over sommeren. Jeg tror du snakker bs. Lokaltogr har faktisk enda bedre lønn, og lignende vilkor men dårligere turnuser.

Anonymkode: 878e3...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nevn et sted der du har 550 k i lønn pr år, 133% heligdagstillegg, over det ved sommer opptill 150% tilegg, betalte pauser , kort arbeidstid. Når du har en vakt på 9 h så er ca 2 h pause. Der du jobber ca 134 h pr mnd. Nevn et sted please. Der du ikke trenger utannelse. Der du også kan jobbe deg oppover og tjene enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

For glad i knærne mine til noen gang å ha lyst til å jobbe på tog.

du får da ikke hvondt i knærna av å gå i 5-6 h i løpet av en vakt , der du kan sitte i toge og slappe av i perioder, der du går og ikke står. Har aldri hatt smerte noensinne av å gå på tog. Du får også langt mer en 30 min betalt pause. Oftest er den fordelt på 1h eller lengre. Skjerp deg. Til og med butikksjobb er tøffere en dette, mekanikere, byggarbeid, sykepleiere. Please, dette må bety at du bare er etter å klage unødvendig. Ble du ikke likt på arbeidsplassen eller? Gjorde du ikke jobben? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

nattevakt du jobber 10 h der du har 3-4 h pause og kan sove! 10 h full betalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytoget er en god arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø- og har vært i mange mange år. 
Skal man først jobbe på tog så er flytoget å anbefale ifht miljø og trivsel. 
Ja, det er mindre betalt enn i Vy, men dog så kan de ikke nærme seg på trivsel og i mine øyne er det langt viktigere enn det meste annet. 

(og ja, jeg jobber der og har gjort i 10 år ;)

Anonymkode: ad97d...7d3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...