Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Jeg vurderer å bytte fra p-ring til p-stav. Noen med erfaring? Hvor lenge sitter den i? Merker man noe til den? Kan alle leger sette den i? Vektøkning? Normal mens?
Angelheart Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Jeg har P-stav. Fikk den satt inn etter at jeg hadde fått junior for ca 1,5 år siden. Anbefaler det gjerne til alle. Jeg brukte selv P-piller før og det er helt supert å slippe å tenke på disse pillene hver dag. Fikk satt inn staven hos min fastlege, men det er visst ikke alle leger som kan sette den. Det gjorde ikke vondt (ble satt inn med en sprøyte etter at jeg hadde fått lokalbedøvelse). Men jeg så "mishandlet" ut i mange dager etterpå grunnet noen blodkar som ikke hadde tålt behandlingen. :blunke: I etterkant har jeg ikke merket noenting til staven, annet enn det positive ved at bla. mensen har blitt mindre (Helt fraværende enkelte måneder, faktisk). Altså ingen negative bivirkninger. Ingen vektøkning, ingen blodtrykksforandringer e.l. I papirene som fulgte p-staven sto at denne kunne ligge inne i minst 3 år, men burde erstattes etter den tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå