AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #1 Skrevet 9. mai 2022 Er dette fremtiden? Livreddende sikkerhetsfunksjoner som abonnementstjenester? Hvilke andre sikkerhetsfunksjoner for kjøretøy bør innføre slike abonnementstjenester? “When it comes to missing payments and airbag functionality, In&motion's payment notifications and 30-day grace period are reasonable—at some point, if a person stops paying for a service, that service has to be suspended, just like your utilities or a cell phone plan,” Eddy wrote to Motherboard in an email. “Further, if someone pauses their subscription and forgets to restart it, they won't actually be able to get their In&box into ride-ready status when they go to turn it on. If they then choose to ignore the indicators and ride with the In&box inactive, that's on them and we can expect it not to inflate in the event of a crash.” https://www.vice.com/en/article/93yyyd/this-motorcycle-airbag-vest-will-stop-working-if-you-miss-a-payment Anonymkode: 5007f...e96
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Gammel artikkel og idé. Løsningen er enkel: Ikke kjøp slike produkter. Anonymkode: c7911...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå