Gå til innhold

Krakow eller Gdansk?


Gjest Silje H.

Anbefalte innlegg

Gjest Silje H.

Hei :)

Er det noen som har vært i Krakow eller Gdansk og som vil anbefale meg hvor jeg skal reise på langhelg sammen med kjæresten min?

Vi ønsker å oppleve en vakker by...

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest edea iil

Har ikke selv vært i krakow, og bare en kort tur i Gdansk..... Men vil alikevel driste meg til å anbefale Krakow, har hørt veldig mye bra! Er lei meg for at jeg ikke har kommet meg dit selv. Skal være en veldig koselig by, med koselige kafeer og saltgruvene er et "must". Har sett bilder fra saltgruvene, og de er fantastiske. Ellers er den gamle bebyggelsen skikkelig fin sier ryktet... :)

Og selv ville jeg ha kombinert med en tur til Auschwitz, men det er jo ikke akkurat romantisk... :sjenert: Gdansk er mere en grå industri/havne-by. Ihvertfall da jeg var der for 4 år siden.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale Krakow.Billig var et der også. Fin by og hvorfor ikke besøke Auswitch med det samme. Det kan ogå være en fin oppelevelse for dere. Dere kan føle at dre trenger hverandre etter en slik opplevelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Krakow i mai. Har hatt lyst til å reise dit lenge. Skal være fra tirsdag til søndag så regner med at vi får god tid til både Auschwitz, saltgruvene og avslapping på kafè.

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...