AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Er det noen som har spydd når dere har time på dps? Hva skjedde da? Sprang dere på do, også fortsatte timen etterpå? Jeg blir alltid så kvalm, så jeg er redd jeg spyr Anonymkode: b83ad...eea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 Ja. Behandler satte bossbøtten fremfor meg også etterpå fortsatte bare timen som vanlig. Anonymkode: 61ad7...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det noen som har spydd når dere har time på dps? Hva skjedde da? Sprang dere på do, også fortsatte timen etterpå? Jeg blir alltid så kvalm, så jeg er redd jeg spyr Anonymkode: b83ad...eea Tenker at hvis du spyr så er det fordi du er borti veldig ubehagelige ting som er viktig å ta opp og jobbe seg igjennom . ❤️ Anonymkode: 80814...a84 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Behandler satte bossbøtten fremfor meg også etterpå fortsatte bare timen som vanlig. Anonymkode: 61ad7...fb5 Takk for svar❤️❤️ AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker at hvis du spyr så er det fordi du er borti veldig ubehagelige ting som er viktig å ta opp og jobbe seg igjennom . ❤️ Anonymkode: 80814...a84 ❤️ Anonymkode: b83ad...eea 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #5 Skrevet 9. mai 2022 Forteller du psykologen at du blir så kvalm? Anonymkode: 8be0d...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #6 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forteller du psykologen at du blir så kvalm? Anonymkode: 8be0d...b1e Nei, har ikke klart å få sagt så mye om hvordan jeg har det, disse siste gangene. Anonymkode: b83ad...eea
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #7 Skrevet 9. mai 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, har ikke klart å få sagt så mye om hvordan jeg har det, disse siste gangene. Anonymkode: b83ad...eea Det kan være veldig kjekt for psykologen å vite. Kanskje dere behøver å gå litt saktere frem? Anonymkode: 8be0d...b1e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #8 Skrevet 9. mai 2022 Bare å si fra til behandler at du blir kvalm, så får du en bøtte du kan ha foran deg. forteller du om kvalmen kan det bidra til at kvalmen blir borte Anonymkode: 8d465...bc9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #9 Skrevet 9. mai 2022 Ta med en pose eller to i lomma og en pakke tyggis og si fra til psykologen at du har lett for å spy. Anonymkode: 77a2c...496
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå