Gjest Diamonddiva Skrevet 7. november 2005 #1 Skrevet 7. november 2005 Hei, har min "periode" for tiden....... I helgen prøvde jeg hasj for første gang i hele livet mitt.... Vaneligvis varer menstrasjonen i 8 dager, men nå begyner den å gå bort, jo!!! Er dette på grunn av hajsen? Er det sundt å gjøre dette hver gang en har mensen, av medisinske behov liksom??? PS jeg er ikke avhenging altså....
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #2 Skrevet 7. november 2005 Hvorfor røyke hasj i det hele tatt??? Du ødelegger kroppen din!!! og det er LETT å bli avhengig!!! At mensen er kortere kan avhenge av flere ting. Ikke røyk hasj fordi den ga deg kortere mensen hvertfall Det er IKKE bra.. Vær forsiktig..
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. november 2005 #3 Skrevet 7. november 2005 For å være helt ærlig, tror jeg ikke det er noen sammenheng mellom kort mens og at du har røykt hasj en gang. Etter en gang er ikke kroppen din blitt så mye påvirket at kroppens sykluser endrer seg. Dersom du hadde røykt hasj hver dag i et år, og så begynte å merke at du fikk kortere mensperioder så kunne man kanskje vurdert om det var en sammenheng.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #4 Skrevet 7. november 2005 Men vi kan jo håpe at dette skremte deg såpass at du holder deg unna den dritten neste gang...
Gjest Gamle Alex Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 For og svare på spørsmålet ditt. Hasjen har neppe gjort noe med mensen din. Hvis du hadde røyket mye over en lang periode kunne den ha gjort det , men ikke slik du beskriver her
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Mulig det var psyken som gjorde det da. At trådstarter ubevisst begynte å bli nervøs etter å ha røyka, og så reagerte kroppen med å "gjøre noe" med mensen. Ala om noen har ubeskyttet sex. Selv om de ikke er gravide er det typisk at mensen kommer veeeeeldig sent etter samleiet.
waco Skrevet 7. november 2005 #8 Skrevet 7. november 2005 I siste utgave av illustrert vitenskap står det at hasj er fremtidens medisin... bare les her..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå