Gå til innhold

Bilstolpose - nødvendig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi venter barn til høsten og den vil da være bitteliten gjennom den kaldeste tiden. Vi har noen ulldresser og fleecedresser klare, men lurer på om det er behov for bilstolpose? Eller er det nok med ulldress under beltene og dyne over beltene? 

Anonymkode: ea307...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilstolpose er helt genialt 😃 Hvis babyen sovner mens du kjører, noe de ofte gjør, så trenger du ikke å ta den ut av stolen for å kle av når dere er framme, du bare åpner posen (og passer på at babyen får puste osv, før mammapolitiet kommer og tar meg 😛). Veldig greit hvis man har flere ærender og skal litt inn og ut. Elsket bilstolposen 😃

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Følte ikke noe behov for det med nr 1, med nr 2 var det supert på vei til og fra bilen ved henting av nr 1 i bhg.  kunne enkelt pakkes inn mens vi var ute og enkelt åpnes inne i den varme bilen.

Anonymkode: a72f0...587

Skrevet

Synes det var veldig praktisk. Har hatt vinterbabyer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri savnet.. Med 3 vinterbabyer. 

Anonymkode: 97153...ade

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt behov. Hadde på ull og brukte pledd inn og ut av bilen. 

Anonymkode: 974a0...f8d

Skrevet

Vi hadde bare bilstolpose med nr 3 og det var ganske praktisk siden hun måtte være med på levering og henting i barnehagen. Slapp å ta på henne masse klær, kunne bare legge henne rett inn i posen. Uansett ville jeg nok ventet og sett om du følte behovet, det er ikke nødvendig å ha alle slags ting liggende i tilfelle. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Brukte det et par ganger med første. Han holdt på å renne vekk. Gikk over til strikkeklær og pledd. Mye mer fornøyd baby, og har aldri brukt det igjen siden på noen av barna.

Anonymkode: 5d68c...c56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har aldri følt behov for det. Vi har på baby ullklær, og legger et teppe over. Når vi skal på lengre turer blir bilen varm, så da dropper vi ullklær og tar heller et ekstra teppe.

Det er veldig enkelt å nappe vekk et teppe eller to når man kommer inn.

Anonymkode: d8c91...999

• Liker 1
Skrevet

Vinterbaby her, brukte heller ullteppe over. Og regntrekk som skjermet for vind og regn (vestlandet) 

AnonymBruker
Skrevet

Det var helt genialt, en av de smarteste tingene vi kjøpte.

Anonymkode: e7e77...4ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke nødvendig, men veldig praktisk. 

Anonymkode: c2847...3b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde novemberbaby og brukte den aldri. Kledde han i ull og hadde ullpledd over på vei inn og ut av bilen. 

Anonymkode: 8a4d5...293

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var helt genialt, en av de smarteste tingene vi kjøpte.

Anonymkode: e7e77...4ce

Enig! Spesielt når eldste skulle leveres i bhg. Da var det bare å putte baby i bilstolen + en lue. 

Anonymkode: 57108...d83

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi venter barn til høsten og den vil da være bitteliten gjennom den kaldeste tiden. Vi har noen ulldresser og fleecedresser klare, men lurer på om det er behov for bilstolpose? Eller er det nok med ulldress under beltene og dyne over beltene? 

Anonymkode: ea307...29b

Veldig kjekt å ha fikk høst, og vinter barn iallfall :) 

Anonymkode: b48f9...f65

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt det og ikke savnet det, med tre barn. 

Du klarer deg nok godt uten. 

Men noen synes visst det er praktisk, så hva vet jeg. 

Anonymkode: 9e720...72c

Skrevet

Vi brukte streikkede/heklede ullpledd. 2 om det var veldig kaldt. Kjempeenkelt å dra av med én hånd når det ble varmt i bilen. Anbefales.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket bilstolposen.. brukte den i vogna også de første månedene..

Anonymkode: ac3d0...84a

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde ikke bruk for det, men vi bodde i leilighet med parkering i garasjekjeller med heis ned. Så bilen var alltid varm og vi trengte ikke å gå ut i kald luft for å komme til bilen. Fikk låne bilstol med pose en gang vi besøkte familie da baby var 2 mnd, jeg synes det ble veldig klumpete og trangt i sete.

Anonymkode: c27d3...179

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med en slik pose. Tok hele setet med inn, slik at setet og posen var god og varm før vi skulle ut i veldig kald bil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...