AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #1 Skrevet 8. mai 2022 Noen som har hatt herpes utbrudd i vagina? Jeg mistenker at jeg har fått det og lurer på hva jeg kan gjøre for at det kan bli mindre smertefult og for at det kan forsvinne raskere. For nå er det forferdelig vondt. Aldri hatt dette før. Anonymkode: 29daa...30b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #2 Skrevet 9. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som har hatt herpes utbrudd i vagina? Jeg mistenker at jeg har fått det og lurer på hva jeg kan gjøre for at det kan bli mindre smertefult og for at det kan forsvinne raskere. For nå er det forferdelig vondt. Aldri hatt dette før. Anonymkode: 29daa...30b Om du har fått det, oppsøk lege for å få behandling med Valtrex! Virkelig en livredder når det gjelder herpes. Anonymkode: fdbe2...b0d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Skrevet 9. mai 2022 Jeg har hatt det i 6 år. Kontakt legen så hen kan undersøke om det er det det du har. Få valtrex. Jeg har mest utbrudd når jeg får mensen, og tar valtrex når jeg kjenner stikking nedentil, da er ikke utbruddet så stort og mindre smertefritt. Anonymkode: 64c46...4e6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Skrevet 9. mai 2022 Takk for svar. Skal til legen i morgen å håper jeg kan få noe som hjelper for dette, hva det enn måtte være. Hvordan føles herpes ut for dere? Er det samlet et sted med blemmer eller kan det komme små blemmer flere stedet? Jeg har et sted hvor det er samlet men også oppdaget et par andre steder, der tror jeg det bare er en blemme. Har også vondt inni lysken, tror det er lymfeknuter da de er hovne og ømme. Ts Anonymkode: 29daa...30b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå