Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2002 #1 Del Skrevet 17. oktober 2002 www.lofri.com JA TIL LOFRIE TAMPONGER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 17. oktober 2002 #2 Del Skrevet 17. oktober 2002 Meldt meg på + noen venninner :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 17. oktober 2002 #3 Del Skrevet 17. oktober 2002 Står om dette i dagbladet i dag: http://www.dagbladet.no/dinside/2002/10/17/351467.html Jeg har skrevet under! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 17. oktober 2002 #4 Del Skrevet 17. oktober 2002 Sinnsykt fort antall underskrifter øker på den siden! Hipp hurra, kanskje det virker! :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. oktober 2002 #5 Del Skrevet 17. oktober 2002 Steike, det øker jo med et par hundre i halvtimen jo... synes nettopp jeg skrev meg på jeg og det har økt med 150 siden da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 17. oktober 2002 #6 Del Skrevet 17. oktober 2002 Halloen! Melte nettopp på meg selv og min kjäre.... Ikke det at han bruker dem, men han er veldig opptatt av at jeg ikke har for mye lo der du vet :D Håper det virker........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 17. oktober 2002 #7 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg har meldt meg på! Det var akkurat et innslag om de nye tampongene på tv2 hjelper deg. Der sa de at de gamle tampongene ikke vil komme tilbake! :evil: Jaja... håper det endrer seg.. xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. oktober 2002 #8 Del Skrevet 17. oktober 2002 Tipper de endrer mening hvis over halvparten av brukerne går til konkurrentene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkvinnen Skrevet 20. oktober 2002 #9 Del Skrevet 20. oktober 2002 ja vi får håpe kampanjen hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå