AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Har nylig mistet den som ga livet mitt mening, og min eneste grunn til å stå opp om morgenen. Sitter fast mellom ekstrem dødsangst og et manglende ønske om å leve, og hodet bare spinner. Finnes det noe beroligende som kan dempe disse følelsene en stund, som jeg kan be fastlegen om? Anonymkode: c025d...815
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Det beste er å fortelle fastlegen hvordan du har det og la hen foreslå behandling. Det er ikke så populært å komme med bestilling på medisiner, særlig ikke de som er vanedannende. Anonymkode: 05b7f...541 2
Silva Pluvialis Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Du er i sorg. Det du føler er helt normalt og må bearbeides, ikke medisineres bort. Ta en tur til fastlegen og snakk med vedkommende om hvordan du har det. Kanskje du kan bli henvist til noen å snakke med? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det beste er å fortelle fastlegen hvordan du har det og la hen foreslå behandling. Det er ikke så populært å komme med bestilling på medisiner, særlig ikke de som er vanedannende. Anonymkode: 05b7f...541 Takk, du har helt rett 💚 krysser fingrene for at det finnes noe som ikke er vanedannende, jeg trenger ikke flere problemer akkurat nå. Anonymkode: c025d...815
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Takk, du har helt rett 💚 krysser fingrene for at det finnes noe som ikke er vanedannende, jeg trenger ikke flere problemer akkurat nå. Anonymkode: c025d...815 Tror ikke det er noe problem å få beroligende for deg i din situasjon altså, men tror det er lettere hvis man lar legen få foreslå det. Hold ut. ❤️ Anonymkode: 05b7f...541 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Du er i sorg. Det du føler er helt normalt og må bearbeides, ikke medisineres bort. Ta en tur til fastlegen og snakk med vedkommende om hvordan du har det. Kanskje du kan bli henvist til noen å snakke med? Ja, jeg er knust, ødelagt. Men jeg går allerede i terapi med mindre suksess. Jeg har hatt mørke tanker i lang, lang tid, men med denne forverringen tror jeg at hjernen min må bremses litt så ikke jeg mister kontrollen. Ringer fastlegen til uken. Anonymkode: c025d...815 1
Silva Pluvialis Skrevet 8. mai 2022 #9 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, jeg er knust, ødelagt. Men jeg går allerede i terapi med mindre suksess. Jeg har hatt mørke tanker i lang, lang tid, men med denne forverringen tror jeg at hjernen min må bremses litt så ikke jeg mister kontrollen. Ringer fastlegen til uken. Anonymkode: c025d...815 Håper du får god hjelp og får det bedre etter hvert ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, jeg er knust, ødelagt. Men jeg går allerede i terapi med mindre suksess. Jeg har hatt mørke tanker i lang, lang tid, men med denne forverringen tror jeg at hjernen min må bremses litt så ikke jeg mister kontrollen. Ringer fastlegen til uken. Anonymkode: c025d...815 Jeg ville tenkt at beroligende er høyrisiko i din livssituasjon. Det kan tenkes at ssri vil være bedre for deg. Anonymkode: 17c82...884 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #11 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ville tenkt at beroligende er høyrisiko i din livssituasjon. Det kan tenkes at ssri vil være bedre for deg. Anonymkode: 17c82...884 Takk, jeg tar det med meg. Anonymkode: c025d...815
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå