Lola-Montez Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Hei. Jeg falt i september og har nok brekt halebeinet, men synst det er rart at det gjør så innmari vondt 8 måneder senere. Noen andre som har brekt halebeinet og hadde vondt så lenge? Klarer ikke å sitte annen enn på siden, og får vondt i halebeinet av å sitte på sofaen og se film, må ligge på en spesiell måte i sengen så det er vanskelig å sove og våkner ofte av at jeg har vondt 😔hvor lenge går det før det gror? På nett sto det 6mnd men det stemmer ikke for meg ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Det går aldri over. 6 år siden Anonymkode: d7386...0eb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Brudd i haleben under fødsel, venter på operasjon nå... 4 år siden, vært gjennom runden med 3 blokader, brukt 1000-vis av kroner på fysio.. Anonymkode: 05eee...87d
Hurrahei Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Brakk mitt i 1997… ennå vondt. Fått tilbud om amputasjon, men våger ikke ta den operasjonen. Får bare leve med det… feilstilling i ryggen, umulig å sitte behagelig, klarer ikke å sykle..
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Fortsatt vondt i enkelte stillinger, hvis jeg sitter og hviler bena opp på en stol foran meg f.eks. Snart 15 år siden. Anonymkode: f6eeb...7a9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Ca 9 år siden, er fremdeles plaget med det. Anonymkode: e5198...323
Lola-Montez Skrevet 7. mai 2022 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2022 Åj! Dette var ikke oppløftende svar 🙈, jeg som trodde at dette kom til å gå over av seg selv, men det var jeg litt optimistisk skjønner jeg. Er det like vondt så lenge etter eller er det bare vondt i bestemte stillinger eller om dere sitter lenge?
Lola-Montez Skrevet 7. mai 2022 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Det går aldri over. 6 år siden Anonymkode: d7386...0eb 6 år senere og du har like vondt? 😱
Lola-Montez Skrevet 7. mai 2022 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Ca 9 år siden, er fremdeles plaget med det. Anonymkode: e5198...323 Men smerten er ikke like gale enda vel?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #10 Skrevet 7. mai 2022 Hvorfor får ingen hjelp med dette? Anonymkode: 5a21c...7ad
Lola-Montez Skrevet 7. mai 2022 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor får ingen hjelp med dette? Anonymkode: 5a21c...7ad Det lurer jeg og på, men hva kan gjøres da? Legen min sa jeg bare må ta tiden til hjelp, men føler det er like vondt enda etter så lang tid.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 Huff, så mange av dere som plages! Knakk mitt for mange år siden, grodde av seg selv, aldri hatt problemer siden. Ikke vondt mens det grodde en gang, jeg spilla tennis, sykla og løp Anonymkode: eea0e...49e
Lola-Montez Skrevet 7. mai 2022 Forfatter #13 Skrevet 7. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Huff, så mange av dere som plages! Knakk mitt for mange år siden, grodde av seg selv, aldri hatt problemer siden. Ikke vondt mens det grodde en gang, jeg spilla tennis, sykla og løp Anonymkode: eea0e...49e Hadde du knekt eller bristet det? Jeg hadde og har store smerter, var veldig vondt første månedene, men er fremdeles vondt, ikke like vondt som i starten kanskje men nok til at jeg ikke kan sitte på en stol som en normal person. Prøver å sitte sidelengs samme hvor jeg er, føler jeg egentlig burde hatt en sånn smultring pute 😂
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #14 Skrevet 8. mai 2022 Jeg har fjernet halebeinet etter en knusningsskade for 20 år siden. Gikk rundt 4 år mellom skade og operasjon. Har fortsatt plager, men ikke fullt så ille som før operasjon. Ingenting mer å gjøre, har jeg fått beskjed om. Er en haug med nerveender i det området, og eneste alternativ er visstnok å sette kortison for å bedøve dette. Kortison bryter ned muskulatur og halebeinet (eller stumpen, i mitt tilfelle) er rett ved endetarmen, så det var ikke vanskelig å velge bort kortisonen. Har lært meg å leve med smertene nå, selv om jeg blir en smile oppgitt over at jeg ikke kan ha på jeans, sitte normalt eller ligge på ryggen uten å få vondt. Anonymkode: 11299...863
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #15 Skrevet 8. mai 2022 Lola-Montez skrev (10 timer siden): Men smerten er ikke like gale enda vel? Nei, ikke som i begynnelsen, men det er vondt om jeg står for lenge, eller går for lenge, eller om jeg sitter på "feile" stoler/seter.. Så det er fremdeles en plage i hverdagen. Jeg har ofte lurt på å se om jeg kan få det fikset, men jeg har ikke kommet så langt. Anonymkode: e5198...323
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #16 Skrevet 8. mai 2022 Mitt hadde grodd feil. Så pekte innover og gav mye smerte. De brakk det opp igjen etter en stund og ikke vært plaget i ettertid Anonymkode: 676fa...bad
Lorieen Skrevet 8. mai 2022 #17 Skrevet 8. mai 2022 Brakk halebeinet som tolvåring og har brukket det opp igjen fem ganger etterpå (hver gang jeg føder). Blir aldri bra, og har hatt ubehag/smerter alltid.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #18 Skrevet 8. mai 2022 Tok et par år før det ble bra for min del. Det var veldig vondt i ett år, før det begynte å roe seg. Anonymkode: 4283d...b40
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #19 Skrevet 8. mai 2022 Lola-Montez skrev (12 timer siden): Hadde du knekt eller bristet det? Jeg hadde og har store smerter, var veldig vondt første månedene, men er fremdeles vondt, ikke like vondt som i starten kanskje men nok til at jeg ikke kan sitte på en stol som en normal person. Prøver å sitte sidelengs samme hvor jeg er, føler jeg egentlig burde hatt en sånn smultring pute 😂 Det var knekt, falt ut av et tre Rævva ble blå men det var nå det. Så leit at du plages sånn:( Tenker det er helt innafor med smultringpute:D Anonymkode: eea0e...49e
Gjest Loublover Skrevet 8. mai 2022 #20 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har fjernet halebeinet etter en knusningsskade for 20 år siden. Gikk rundt 4 år mellom skade og operasjon. Har fortsatt plager, men ikke fullt så ille som før operasjon. Ingenting mer å gjøre, har jeg fått beskjed om. Er en haug med nerveender i det området, og eneste alternativ er visstnok å sette kortison for å bedøve dette. Kortison bryter ned muskulatur og halebeinet (eller stumpen, i mitt tilfelle) er rett ved endetarmen, så det var ikke vanskelig å velge bort kortisonen. Har lært meg å leve med smertene nå, selv om jeg blir en smile oppgitt over at jeg ikke kan ha på jeans, sitte normalt eller ligge på ryggen uten å få vondt. Anonymkode: 11299...863 Oi! Kan du aldri ha på jeans igjen? Det hadde jeg ikke klart å være uten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå