Gå til innhold

Hotell i Roma


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et ok og ikke altfor dyrt hotell i Roma?? Eller har dere andre tips om byen??

Skal dit for første gang om to uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bodd her to ganger:

http://www.hotel-giottoflavia.it/

Et lite og greit hotell i en stille bydel litt nord for Piazza Barberini, og ikke langt fra Borghese-parken. Gangavstand til det meste, som shopping, Spansketrappen og Trevi-fontenen, og Pantheon/Piazza Navona. Colosseum og Peterskirken er imidlertid litt for langt å gå.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne slå et slag for Hotel Picasso. Det ligger i Via Venezia, ikke så langt unna Termini (men i "riktig" retning i forhold til sentrum) og med 10-15 minutters gange til Trevifontenen feks.

Det er et lite og trivelig hotel i en rolig bakgate, og betjeningen er kjempekoselige. Vi betalte ca 100 euro pr natt inkl frokost, og det er ganske rimelig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har vært i Roma flere ganger og da har jeg bodd på Pensione Panda v Spansketrappen alle gangene, Koselig lite sted, noen romslige rom (eldste delen) og noen knøttsmå. Har og bodd en natt på et bittelite pensjonat( Jolie eller noe sånt?) tre dører nedenfor Panda, kanskje samme folkene som driver det, for det var de som ordnet det for meg når Panda var fullt..

Roma har jo alt! Det er sååå masse å se, bare ta på gode sko og gå! Tbanen er jo og en lett måte å komme seg rundt på. Campo Di Fiori er en yndlingsplass, Phanteon nydelig, Peterskirken et must. Masse god mat i Roma, men sett deg ikke ned på de mest turist tette plassene, gjerne dyrere og dårligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...