Gå til innhold

Redd for beroligende

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært innlagt på sykehus, aldri hatt noe verre skjedd med meg enn kutt som måtte syes. Nå skal jeg gjøre en undersøkelse som jeg skal be om beroligende for å gjøre - og jeg gruer meg skikkelig. Ikke full narkose, "bare" beroligende. 

Hater å miste kontrollen på den måten. Kan noen berolige meg når det gjelder dette?

Anonymkode: ae014...a56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke farlig, tenk på alle de som sliter og tar disse tablettene i hytt og pine, går fint det. Skjønner du er skeptisk, det er jeg og, liker ikke medisiner, men på noen undersøkelser så er de gull verdt.

Du mister ikke kontrollen på noe vis, da skal du bli skikkelig dopa ned og det blir du ikke av beroligende. Du får bare en "gi faen" holdning når de holder på, tankene som kanskje stresser deg under undersøkelsen uten beroligende stresser deg ikke på samme måten liksom. Veldig greit. 😄 

Anonymkode: 783a1...d16

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke at jeg mister kontrollen av beroligende. Føler meg som meg selv, tenker klart. Jeg er rolig og avslappet, uten redsel. Kan bli litt søvnig.

Anonymkode: ad798...bb6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg synes ikke at jeg mister kontrollen av beroligende. Føler meg som meg selv, tenker klart. Jeg er rolig og avslappet, uten redsel. Kan bli litt søvnig.

Anonymkode: ad798...bb6

Samme her,bruker de bare til undersøkelser jeg gruer meg til.

Anonymkode: 08b98...a56

AnonymBruker
Skrevet

Merket ikke så mye av beroligende. Litt ustø, trøtt, typisk hjertebank og anspenthet slapp, men ellers var jeg meg og kunne kommunisere greit. Hadde full kontroll hele veien, skulle ønske jeg hadde vært litt mer utenfor for å være ærlig. 

Anonymkode: 2caa4...f3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri vært innlagt på sykehus, aldri hatt noe verre skjedd med meg enn kutt som måtte syes. Nå skal jeg gjøre en undersøkelse som jeg skal be om beroligende for å gjøre - og jeg gruer meg skikkelig. Ikke full narkose, "bare" beroligende. 

Hater å miste kontrollen på den måten. Kan noen berolige meg når det gjelder dette?

Anonymkode: ae014...a56

Tenk at det er Paracet? Du mister jo ikke kontrollen av Paracet selv om den demper hodepinen, selv om den arbeider på ‘mystiske måter’ uten din deltakelse. 

Anonymkode: d104e...b31

AnonymBruker
Skrevet

Be om lavere dose Sobril :) 

Anonymkode: 46706...507

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...