flusa Skrevet 8. mai 2022 #21 Skrevet 8. mai 2022 Har sakura i body butter og badeskum. Lukter sååå godt. Har flere håndkremer. Den grønne,røde,brune..den brune lukter aller best syns jeg. 1
Capazitet Skrevet 9. mai 2022 #22 Skrevet 9. mai 2022 Fekk ein god håndkrem til jul frå Rituals. Jing hand mask. Desverre berre limited edition så den er vanskeleg å få tak. Men ein av dei betre eg har hatt. Luktar lavendel og sandeltre.
Ullvott Skrevet 9. mai 2022 #24 Skrevet 9. mai 2022 Jeg er mest glad i den orange (Mehr, den som het Happy Buddha før). Den lukter appelsin og sedertre (ikke kanel). Dessuten liker jeg Karma (den mellomgrønne) og Jing (den mørkegrønne). Flere av de andre lukter enten veldig søtt eller veldig sterkt i min nese.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #25 Skrevet 9. mai 2022 Ullvott skrev (24 minutter siden): Jeg er mest glad i den orange (Mehr, den som het Happy Buddha før). Den lukter appelsin og sedertre (ikke kanel). Dessuten liker jeg Karma (den mellomgrønne) og Jing (den mørkegrønne). Flere av de andre lukter enten veldig søtt eller veldig sterkt i min nese. Er det jing som er gamle dao? Anonymkode: 11d72...578
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå