Gå til innhold

Sex date med ungdoms-forelskelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en mann fra nett jeg har hatt god kjemi med. Han er vanvittig sexy og ikke minst en fantastisk gentleman. 

Han booket en dag på spa hotell. Det ble mye deilig sex. Den beste sex jeg har hatt noensinne. 

Etter jeg kom hjem husket jeg hvor jeg hadde han fra. Vi har vært barndomsvenner i en liten periode (14-15 år) og jeg var forelsket i han lenge. Lenge nok til at det er en av de forelskelser som jeg husker. Jeg er sikker på at han ikke husker meg.  For den tid tror jeg han såvidt visste om min eksistens. Vi er 28 og 29 nå.

Er det dumt å fortelle han om dette?

Jeg har ingen ønsker om at det skal bli noe mer enn sex mellom oss nå.

Anonymkode: 8509b...cad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ?

Skrevet

Jeg syns jo det er litt rart at visst du var så forelsket i han før også tok det deg da så lang tid og komme på hvor du hadde han fra?? Hadde kanskje skjønt det visst du var 60 og var forelsket i han når du var 14,men det er jo ikke så himla lenge siden

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Scoops skrev (3 timer siden):

Jeg syns jo det er litt rart at visst du var så forelsket i han før også tok det deg da så lang tid og komme på hvor du hadde han fra?? Hadde kanskje skjønt det visst du var 60 og var forelsket i han når du var 14,men det er jo ikke så himla lenge siden

Jeg var opptatt med å ha deilig sex da. 

og begynte å tenke litt etterpå 😂

AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle vært i veien for at du forteller at dere har vært venner? Synes forresten det er utrolig rart at to mennesker som har vært venner har glemt hverandrr etter 15 år...

Anonymkode: 0e9ef...951

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva skulle vært i veien for at du forteller at dere har vært venner? Synes forresten det er utrolig rart at to mennesker som har vært venner har glemt hverandrr etter 15 år...

Han var venn av en venn av meg. Møtte han veldig få ganger og utvekslet kanskje fire ord sammen totalt. At jeg var forelsket i han er jo det som er merkelig og nesten litt flaut. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg enda mer redd for å si noe til han.

Han kommer til å stille de samme spørsmål som alle her. Som jeg godt skjønner😪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han var venn av en venn av meg. Møtte han veldig få ganger og utvekslet kanskje fire ord sammen totalt. At jeg var forelsket i han er jo det som er merkelig og nesten litt flaut. 

Fire ord gjør en ikke til barndomsvenner akkurat. Men skjønner fremdeles ikke problemet. Hva er du redd skal skje?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg møtte en mann fra nett jeg har hatt god kjemi med. Han er vanvittig sexy og ikke minst en fantastisk gentleman. 

Han booket en dag på spa hotell. Det ble mye deilig sex. Den beste sex jeg har hatt noensinne. 

Etter jeg kom hjem husket jeg hvor jeg hadde han fra. Vi har vært barndomsvenner i en liten periode (14-15 år) og jeg var forelsket i han lenge. Lenge nok til at det er en av de forelskelser som jeg husker. Jeg er sikker på at han ikke husker meg.  For den tid tror jeg han såvidt visste om min eksistens. Vi er 28 og 29 nå.

Er det dumt å fortelle han om dette?

Jeg har ingen ønsker om at det skal bli noe mer enn sex mellom oss nå.

Det kan du gjøre

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fire ord gjør en ikke til barndomsvenner akkurat. Men skjønner fremdeles ikke problemet. Hva er du redd skal skje?

Det er sant. Det var dumt formulert av meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...