AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Jeg møtte en mann fra nett jeg har hatt god kjemi med. Han er vanvittig sexy og ikke minst en fantastisk gentleman. Han booket en dag på spa hotell. Det ble mye deilig sex. Den beste sex jeg har hatt noensinne. Etter jeg kom hjem husket jeg hvor jeg hadde han fra. Vi har vært barndomsvenner i en liten periode (14-15 år) og jeg var forelsket i han lenge. Lenge nok til at det er en av de forelskelser som jeg husker. Jeg er sikker på at han ikke husker meg. For den tid tror jeg han såvidt visste om min eksistens. Vi er 28 og 29 nå. Er det dumt å fortelle han om dette? Jeg har ingen ønsker om at det skal bli noe mer enn sex mellom oss nå. Anonymkode: 8509b...cad
Scoops Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 Jeg syns jo det er litt rart at visst du var så forelsket i han før også tok det deg da så lang tid og komme på hvor du hadde han fra?? Hadde kanskje skjønt det visst du var 60 og var forelsket i han når du var 14,men det er jo ikke så himla lenge siden 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Scoops skrev (3 timer siden): Jeg syns jo det er litt rart at visst du var så forelsket i han før også tok det deg da så lang tid og komme på hvor du hadde han fra?? Hadde kanskje skjønt det visst du var 60 og var forelsket i han når du var 14,men det er jo ikke så himla lenge siden Jeg var opptatt med å ha deilig sex da. og begynte å tenke litt etterpå 😂 Anonymkode: 8509b...cad
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Hva skulle vært i veien for at du forteller at dere har vært venner? Synes forresten det er utrolig rart at to mennesker som har vært venner har glemt hverandrr etter 15 år... Anonymkode: 0e9ef...951
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva skulle vært i veien for at du forteller at dere har vært venner? Synes forresten det er utrolig rart at to mennesker som har vært venner har glemt hverandrr etter 15 år... Anonymkode: 0e9ef...951 Han var venn av en venn av meg. Møtte han veldig få ganger og utvekslet kanskje fire ord sammen totalt. At jeg var forelsket i han er jo det som er merkelig og nesten litt flaut. Anonymkode: 8509b...cad
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Nå ble jeg enda mer redd for å si noe til han. Han kommer til å stille de samme spørsmål som alle her. Som jeg godt skjønner😪 Anonymkode: 8509b...cad
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han var venn av en venn av meg. Møtte han veldig få ganger og utvekslet kanskje fire ord sammen totalt. At jeg var forelsket i han er jo det som er merkelig og nesten litt flaut. Anonymkode: 8509b...cad Fire ord gjør en ikke til barndomsvenner akkurat. Men skjønner fremdeles ikke problemet. Hva er du redd skal skje? Anonymkode: 0e9ef...951
feliek54 Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg møtte en mann fra nett jeg har hatt god kjemi med. Han er vanvittig sexy og ikke minst en fantastisk gentleman. Han booket en dag på spa hotell. Det ble mye deilig sex. Den beste sex jeg har hatt noensinne. Etter jeg kom hjem husket jeg hvor jeg hadde han fra. Vi har vært barndomsvenner i en liten periode (14-15 år) og jeg var forelsket i han lenge. Lenge nok til at det er en av de forelskelser som jeg husker. Jeg er sikker på at han ikke husker meg. For den tid tror jeg han såvidt visste om min eksistens. Vi er 28 og 29 nå. Er det dumt å fortelle han om dette? Jeg har ingen ønsker om at det skal bli noe mer enn sex mellom oss nå. Anonymkode: 8509b...cad Det kan du gjøre
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fire ord gjør en ikke til barndomsvenner akkurat. Men skjønner fremdeles ikke problemet. Hva er du redd skal skje? Anonymkode: 0e9ef...951 Det er sant. Det var dumt formulert av meg. Anonymkode: 8509b...cad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå