AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Del Skrevet 7. mai 2022 Vi bor i leilighet foreløpig (planer om å flytte). Samboeren har kjøpt seg romaskin som er fantastisk trening, men som vi egentlig ikke har plass til å ha stående i stua. Er det innafor å ha denne på terrassen med det støyet det medfører når man bruker den? 😆 Vil kanskje bli brukt 1 time på dagtid. Vi har naboer som bl.a har hunder ute hele veien som bjeffer og ei som spiller terningspill på glassbord... Hadde du blitt plaget av det? Anonymkode: bafd3...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 7. mai 2022 #2 Del Skrevet 7. mai 2022 Hadde ikke plaget meg, men tåler den å stå ute? Det ville jeg sjekket før jeg tok sjansen på å sette den der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #3 Del Skrevet 9. mai 2022 Jeg har gjort det én gang, og det ble med den ene gangen, for å si det sånn 😂 Jeg bor riktignok i enebolig i boligfelt. Men det finnes jo ulike romaskiner, noen støyer mindre enn andre. Har du en med luftmotor og ror med en viss kraft så vil det bråke mye! Anonymkode: b2031...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #4 Del Skrevet 9. mai 2022 Hvis terrassen er innglasset vil jeg si det er innafor. Ellers skjer roingen utafor. Men helt utafor blir det ikke før roingen skjer i en ekte robåt på et vann. Anonymkode: 81bb0...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå