Refuse Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 (endret) Jeg bør helst sove på siden, men har en vond tendens til å sove på ryggen. Jeg får ofte mareritt og annet kroppslig ubehag når jeg sover på ryggen. Høres sikkert rart ut, men har lest litt rundt dette, og det stemmer visst for flere. Noen som kan relatere? Jeg opplever også søvnparalyse fra tid til annen, og hver gang dette skjer har jeg sovnet på ryggen. Våkner da med angst, øresus og vanvittig hjertebank. Må roe ned kroppen før jeg kan sove igjen, i frykt for at det skal skje på nytt... Litt slitsomt da nettene blir veldig forstyrret. Husker ikke sist jeg SOV fra "22 til 08" uten masse plager og ubehag. De få gangene det skjer, så har jeg sovet på siden hele natta uten å snu meg. På magen klarer jeg ikke sove, men hender jeg ruller sånn delvis over fra sidestilling. Da kan jeg sove ganske godt. Men med mye smerteproblematikk i kroppen er det noenganger veldig godt å ligge tilrette på ryggen for min del. Helt til jeg våkner med panikk og ikke klarer røre meg, og ser skygger i hele rommet. Grøss. Gruer meg allerede til nestegang. Endret 7. mai 2022 av Refuse
milliemoo Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Sover på venstre side med en hånd under puta, dyna mellom beina og dyna opp mot ansiktet. Hørtes ikke kos ut det du opplever..
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 På høyre side. Og litt venstre. Aldri rygg eller mage, det er ubehagelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå