AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #21 Skrevet 12. mai 2022 Som foreleser på universitetet, fraråder jeg deg å vise mer enn faglig interesse i din foreleser. Det er noe som heter etiske retningslinjer på alle uni/høg, han kan få problemer med retningslinjen og du vil få et rykte som du neppe vil like. Anonymkode: fa7ae...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #22 Skrevet 12. mai 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Neida, den tiden er ikke forbi. Min bror på 40+ som er foreleser har en forkjærlighet for unge studiner på 20😣 Dater dem når studiåret er ferdig😣 Anonymkode: 20ef6...61f Jada men det er etter at de er ferdige som studenter. Før kunne man knulle dem mens de fortsatt studerte. Vesentlig forskjell. Anonymkode: 79b2d...16f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #23 Skrevet 12. mai 2022 På mange steder underviser phd og masterstudenter, og da er ikke alltid aldersforskjellen så stor. Ta det fra en som var mye på fest og nachspiel med en av masterstudentene på fakultetetet til semesteret etter å ha han som foreleser, da var han phdstudent. Det er litt pinlig å møte noen man har vært litt intim med i forelesningssalen. Mannen min er professor og han får MYE upassende kommentarer på kursevalueringer. Han er 45+ og underviser på bachelor, master og phd nivå. Han er professor med eget kontor og der han jobber har han tydelige instruksjoner om alltid åpen dør med studenter på kontoret. Anonymkode: b2da5...577
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå