AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Studerer på en høyskole, men er ganske liten klasse. Så er det et emne jeg har, hvor jeg begynte tidlig å crushe på foreleseren min. Han er morsom, sjarmerende og smart. Følte en connection fra dag 1 og han tuller alltid i timen. Så en dag på slutten av timen så snakket vi litt om emnet osv, skal ikke ha han i flere emner nå osv. Så sa han til meg: du er veldig hyggelig å ha som student. Så sa jeg; takk for det, du er flink som foreleser. Når jeg skulle dra på slutten av timen sa jeg til han: vil du kanskje møtes for drink på byen en dag. Så svarte han: ja det hadde vært hyggelig men må tenke litt på det. Hadde ingenting å tape på å spørre han ut på date. Hva tenker dere? Håper jo han sier ja..... Anonymkode: ffa3d...bd8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: 67f36...276 Kan ikke noe for det🙁 Anonymkode: ffa3d...bd8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Det er en helt normalt psykologisk reaksjon å tro at manner betatt av sin lærer, lege, psykolog e.l. Anonymkode: 7662a...1db 1
ClausSaus Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Studerer på en høyskole, men er ganske liten klasse. Så er det et emne jeg har, hvor jeg begynte tidlig å crushe på foreleseren min. Han er morsom, sjarmerende og smart. Følte en connection fra dag 1 og han tuller alltid i timen. Så en dag på slutten av timen så snakket vi litt om emnet osv, skal ikke ha han i flere emner nå osv. Så sa han til meg: du er veldig hyggelig å ha som student. Så sa jeg; takk for det, du er flink som foreleser. Når jeg skulle dra på slutten av timen sa jeg til han: vil du kanskje møtes for drink på byen en dag. Så svarte han: ja det hadde vært hyggelig men må tenke litt på det. Hadde ingenting å tape på å spørre han ut på date. Hva tenker dere? Håper jo han sier ja..... Anonymkode: ffa3d...bd8 Jeg har vært "han foreleseren", og la meg fortelle deg at selv om det kanskje kan være fristende er det ekstremt uprofesjonelt å involvere seg med en student. Som foreleser er du allerede formelt en autoritet, og dersom du i tillegg er både engasjerende og morsom på en selvsikker måte blir du en som studentmassen ser opp til. Du fremstår fort som en slags "mini-rockestjerne" innen noe som alle i gruppen naturlig nok vier mye fokus til. Da skal det lite til før noen kvinnelige studenter kan begynne å få "ytterligere" reaksjoner også. Og hvis han karen her er villig til å utnytte dette for å få seg noe er det et digert rødt flagg i seg selv. Her har han et ansvar. Denne situasjonen bør du styre unna. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 ClausSaus skrev (9 timer siden): Jeg har vært "han foreleseren", og la meg fortelle deg at selv om det kanskje kan være fristende er det ekstremt uprofesjonelt å involvere seg med en student. Som foreleser er du allerede formelt en autoritet, og dersom du i tillegg er både engasjerende og morsom på en selvsikker måte blir du en som studentmassen ser opp til. Du fremstår fort som en slags "mini-rockestjerne" innen noe som alle i gruppen naturlig nok vier mye fokus til. Da skal det lite til før noen kvinnelige studenter kan begynne å få "ytterligere" reaksjoner også. Og hvis han karen her er villig til å utnytte dette for å få seg noe er det et digert rødt flagg i seg selv. Her har han et ansvar. Denne situasjonen bør du styre unna. Ja enig, men ja savner han litt..... tror han er interessert men tør ikke å date, pga fare for å ødelegge ryktet sitt Anonymkode: ffa3d...bd8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Er nok best å holde seg unna. Hadde en liten crush selv på en foreleser på UiO da jeg studerte der for 15 år siden. Morsomt, for 4 år siden flyttet jeg og barna til en by halvannen time unna. Gjett hvem jeg så blant foreldrene på trinnet til et av barna mine? Joda, foreleseren jeg syntes var så kjekk for 15 år siden....Var ikke like kjekk nå da, hadde fått skjegg (æsj) til og med. Ser han av og til på foreldremøter og når han henter sønnen på SFO samtidig som jeg henter mitt barn. Har ikke snakket til han engang, og han kjenner meg nok ikke igjen -tusener av studenter han har møtt gjennom årene sikkert. Uansett, litt morsom historie, og viser at den/det vi tror er så flott, nok ikke er det rette likevel som regel. Anonymkode: 08fbd...562
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 2.11): ..., hmmm Anonymkode: ffa3d...bd8 Anonymkode: ffa3d...bd8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #11 Skrevet 12. mai 2022 On 5/7/2022 at 7:35 PM, AnonymBruker said: Er nok best å holde seg unna. Hadde en liten crush selv på en foreleser på UiO da jeg studerte der for 15 år siden. Morsomt, for 4 år siden flyttet jeg og barna til en by halvannen time unna. Gjett hvem jeg så blant foreldrene på trinnet til et av barna mine? Joda, foreleseren jeg syntes var så kjekk for 15 år siden....Var ikke like kjekk nå da, hadde fått skjegg (æsj) til og med. Ser han av og til på foreldremøter og når han henter sønnen på SFO samtidig som jeg henter mitt barn. Har ikke snakket til han engang, og han kjenner meg nok ikke igjen -tusener av studenter han har møtt gjennom årene sikkert. Uansett, litt morsom historie, og viser at den/det vi tror er så flott, nok ikke er det rette likevel som regel. Anonymkode: 08fbd...562 Så trådstarter skal ikke date foreseren sin fordi du oppdaget at forelseren din ikke er like kjekk nå som for 15 år siden? Anonymkode: 909d3...c84
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #12 Skrevet 12. mai 2022 ClausSaus skrev (På 7.5.2022 den 8.24): Som foreleser er du allerede formelt en autoritet, og dersom du i tillegg er både engasjerende og morsom på en selvsikker måte blir du en som studentmassen ser opp til. Du fremstår fort som en slags "mini-rockestjerne" innen noe som alle i gruppen naturlig nok vier mye fokus til. Da skal det lite til før noen kvinnelige studenter kan begynne å få "ytterligere" reaksjoner også. Det er sant. Husker selv da jeg var student at det var en del forelsesere som var superpopulære blant kvinnene. Anonymkode: edada...bc1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #13 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 2.11): Studerer på en høyskole, men er ganske liten klasse. Så er det et emne jeg har, hvor jeg begynte tidlig å crushe på foreleseren min. Han er morsom, sjarmerende og smart. Følte en connection fra dag 1 og han tuller alltid i timen. Så en dag på slutten av timen så snakket vi litt om emnet osv, skal ikke ha han i flere emner nå osv. Så sa han til meg: du er veldig hyggelig å ha som student. Så sa jeg; takk for det, du er flink som foreleser. Når jeg skulle dra på slutten av timen sa jeg til han: vil du kanskje møtes for drink på byen en dag. Så svarte han: ja det hadde vært hyggelig men må tenke litt på det. Hadde ingenting å tape på å spørre han ut på date. Hva tenker dere? Håper jo han sier ja..... Anonymkode: ffa3d...bd8 Er du engelsk iom at du har så mye engelske ord i teksten din? Anonymkode: daa9c...c36
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #14 Skrevet 12. mai 2022 Hadde også crush på min foreleser på studiet Vet det var mange andre som også hadde det. Han var litt sånn halvveis kjendis også. Jeg nøt crushet og det var det haha. Synes det var modig av deg å spørre han. Og bra du ventet til siste forelesing ved å spørre, siden han nå ikke lengre er din foreleser. Du får vente på et eventuelt svar fra han. Kanskje gå på date med noen andre mens du venter? Anonymkode: 72898...28a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #15 Skrevet 12. mai 2022 Den tiden da forelesere rotet seg bort i kåte unge studenter er over. Det er faktisk enkelte som ikke engang tør ha studiner inne på kontoret eller være alene med dem lenger, og hvis de har så er døra åpen sånn at de har alibi. Du kan takke dine medsøstre for at det har blitt sånn 😂 Anonymkode: 79b2d...16f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #16 Skrevet 12. mai 2022 Haha, studerer du på Nesna? Eneste stedet jeg har vært borti en foreleser som faktisk dater studenter 😛 Fyren er særdeles uprofesjonell hvis han sier sånne ting, bare dropp det. Hvis du tilfeldigvis møter på ham ute om et halvt år og du ikke har eller skal ha noen av fagene hans, sure. Men ikke nå. Og det vet han, og bør holde seg for god for. Anonymkode: b0c14...b1f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #17 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Den tiden da forelesere rotet seg bort i kåte unge studenter er over. Det er faktisk enkelte som ikke engang tør ha studiner inne på kontoret eller være alene med dem lenger, og hvis de har så er døra åpen sånn at de har alibi. Du kan takke dine medsøstre for at det har blitt sånn 😂 Anonymkode: 79b2d...16f Neida, den tiden er ikke forbi. Min bror på 40+ som er foreleser har en forkjærlighet for unge studiner på 20😣 Dater dem når studiåret er ferdig😣 Anonymkode: 20ef6...61f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #18 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så trådstarter skal ikke date foreseren sin fordi du oppdaget at forelseren din ikke er like kjekk nå som for 15 år siden? Anonymkode: 909d3...c84 Lol, du kan ikke lese ordentlig. Nei, ikke derfor. Anonymkode: 08fbd...562
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #19 Skrevet 12. mai 2022 Ikke hør på de negative her ts. Så lenge du er ferdig i faget han foreleser i er det ingen konflikt her. Tro meg. Akkurat nå sitter han å tenker på hvor deilig det hadde vært å knulle deg. Men han er redd for folks reaksjoner. Anonymkode: 66025...902
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #20 Skrevet 12. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er du engelsk iom at du har så mye engelske ord i teksten din? Anonymkode: daa9c...c36 Jeg tror det er sånn mange unge snakker nå til dags. Istedetfor å finne de norske ordene, velger de de engelske. Anonymkode: c1a9a...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå