Gå til innhold

Frustrerende teksting..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (4 timer siden):

Det er mange kvinner som heller ikke orker den evinnelige tekstingen. Selv så hater jeg det. Jeg foretrekker å snakke på telefon😁

Vi kommuniserer bare via text..

Anonymkode: 101f3...bd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 20.03):

Huff ja, jeg får vel heller bare innse at han «svarer» slik fordi han ikke bryr seg å at han soft ghoster meg før han tilslutt ignorerer meg helt.. Det verste er at han selv har tatt iniativ å sagt at han vil treffe meg igjen snart flere ganger å jeg svarer at det hadde vært koselig å at jeg har lyst, men lite skjer å han følger ikke opp det han selv sier tydeligvis. Han lar meg bare keep hanging liksom..

Send ham en tommel opp som svar..

Anonymkode: c700a...bb7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2022 den 21.27):

Fyren jeg har kjent i 5 måneders tid og truffet en del ganger er 45 år gammel om det har noe å si. Når han skriver melding eller sender bilde av noe eller linker, svarer jeg alltid med mer enn et ord, jeg svarer utfyllende, stiller spørsmål, ikke bare ja/nei /takk eller verst av alt kun en tommel opp emoji.. Den føler jeg punkterer hele samtalen å føler folk bruker den fordi de ikke gidder å engasjere seg i videre teksting å er i seg selv ganske avvisende. 

Føler han bruker tommel opp/ svarer kort uten oppfølgingsspørsmål mye når jeg er den som tekster først, men når han er den som tekster først kan han svare litt mer utfyllende. 
Andre som har denne erfaringen med menn? Hva gjør dere i såfall om dere kun får en tommel/et enkelt ord i retur? Tekster videre eller stopper?

Synes det bare høres ut som litt gæmlisfakter jeg🙈😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sjelden lengre samtaler på melding. Kun korte oppdateringer om hvordan det går i forbindelse med planlegging av møter, eller for å avklare praktiske ting eller konkrete problemstillinger. Innimellom sender jeg et bilde el.l., og det tror jeg han liker. Går mange dager uten kontakt.

Jeg har vennet meg til de korte utvekslingene og at de ikke betyr noe negativt. Han er bare mer glad i å snakke sammen ansikt, og er veldig oppmerksom og fin generelt. Synes han absolutt viser at han gjør en innsats og tenker mye på meg/oss, selv om vi ikke tekster daglig. 

Anonymkode: d5322...04c

AnonymBruker
Skrevet
Kvinne_med 3 barn skrev (3 timer siden):

Synes det bare høres ut som litt gæmlisfakter jeg🙈😅

Hva mener du med det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva mener du med det?

At når mannfolk når en viss alder er det ofte vanlig å sende ok, tommel opp osv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 43 og svarer ofte med tommel opp. Hvorfor ikke? Jeg er enig, men vil ikke utdype samtalen. 

Anonymkode: fcd77...ee4

Skrevet
Ost skrev (På 6.5.2022 den 21.35):

Kanskje han er en smart kar, så han trenger ikke å stille oppfølgingspørsmål? 🤔

Typisk menn det der, egentlig. Tror du bare burde prøve å si at det plager deg, spørre om han kan prøve å bli litt bedre. Så får man se om det skjer eller ei.

Smart kar? Det er vel ikke en intelligenskonkurranse det er snakk om her, det er kommunikasjon og snakk om å vise interesse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.5.2022 den 20.03):

Huff ja, jeg får vel heller bare innse at han «svarer» slik fordi han ikke bryr seg å at han soft ghoster meg før han tilslutt ignorerer meg helt.. Det verste er at han selv har tatt iniativ å sagt at han vil treffe meg igjen snart flere ganger å jeg svarer at det hadde vært koselig å at jeg har lyst, men lite skjer å han følger ikke opp det han selv sier tydeligvis. Han lar meg bare keep hanging liksom..

Hvorfor tror du han skal ghoste deg snart? 

Har du sagt hva du mener om denne tommelen og de korte svarene? Forklart hva det gjør med deg?  Om han sier han vil treffe deg, kan ikke du også ta initiativ til tid sted og aktivitet? Alt må vel ikke hvilke på han  

AnonymBruker
Skrevet

Som jeg skrev i hovedinnlegget så har han tatt iniativ og sagt at vi må møtes opp til flere ganger, jeg svarer han at det har jeg veldig lyst til å skriver når det passer for meg og ikke, men så skjer det jo ikke noe.. Han har så sagt at han skal gi beskjed når det passer han men hører ikke noe mer om det, så kan han i mellom tiden sende et bilde eller tekst om noe helt annet å ikke nevne noe om treff i det hele tatt, jeg svarer han utfyllende å stiller oppfølgingsspørsmål til det han sender, noe han ikke gjør når jeg tar iniativ, da svarer han med den forbanna tommelen eller bare kort ja/nei/så bra. Da føler jeg ikke for å fortsette samtalen  å ivertfall ikke spørre om treffet når han svarer så uinteresert å heller ikke «klage» på hvorfor han svarer med tommel eller kort svar som ikke driver samtalen videre. Han er aktiv på some så føler han bare driter i meg å bruker meg som et ego boost.

Vi kan ikke møtes spontant da vi bor et stykke fra hverandre, så vi er nødt til å planlegge. 

Skrevet

At du gidder…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (10 minutter siden):

At du gidder…

Hva hadde du gjort da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva hadde du gjort da?

Jeg stiller meg bak @MacadamiaNut  - at du gidder.

du spurte jo ikke meg, men kaster meg inn i det allikevel og svarer : jeg hadde ikke giddet å vente på en sånn en! Jeg hadde funnet andre å treffe, gjort ting som gjør meg glad og gir meg energi. Sånn dill-dall som det han duden der driver med, det har jeg ikke ork til. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er kvinne på 43 og svarer ofte med tommel opp. Hvorfor ikke? Jeg er enig, men vil ikke utdype samtalen. 

Anonymkode: fcd77...ee4

Svarer du så tafatt til menn du er interessert i også?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 23.48):

Vi har sjelden lengre samtaler på melding. Kun korte oppdateringer om hvordan det går i forbindelse med planlegging av møter, eller for å avklare praktiske ting eller konkrete problemstillinger. Innimellom sender jeg et bilde el.l., og det tror jeg han liker. Går mange dager uten kontakt.

Jeg har vennet meg til de korte utvekslingene og at de ikke betyr noe negativt. Han er bare mer glad i å snakke sammen ansikt, og er veldig oppmerksom og fin generelt. Synes han absolutt viser at han gjør en innsats og tenker mye på meg/oss, selv om vi ikke tekster daglig. 

Hvor ofte treffes dere da? 

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor ofte treffes dere da? 

1-2 ganger i uken, men kan også gå 1-2 uker i mellom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...