AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #1 Skrevet 5. mai 2022 Føler meg så alene blant alle familier. Jeg har ingen foreldre, og ett søsken som bor langt unna. Ett barn på 10 år 50%. Jeg har alltid drømt om en familie, men slik ble det ikke. 😞I tillegg har jeg vanskelig for å skaffe meg ett nettverk, så det er jo håpløst. Folk har enten 2-3 barn, flere søsken selv, tanter og onkler, ett eller annet. Er så lei av snakk om familie. Skulle ønske jeg var ett sted/jobbet ett sted der noen var som meg.. Anonymkode: 972c2...82d 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Flytt et sted med godt naboskap Anonymkode: 5ea0f...2a3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Sånn er det, er jo ganske så mange av oss rundt omkring, egentlig rart man ikke treffer på hverandre mer. Alle har nok med sitt og sånn er det, nesten lettere å etablere seg på nytt i et annet land tror jeg. Anonymkode: 08421...66a 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 Vi er et par med minimal kontakt mwd annen familie. Vennene våre er stort sett barnløse og lett forfyllede og dermed ikke så barnevennlige. Vi har fått et nytt nettverk ved å flytte til et nabolag med mange innvandrere (de har familie i hjemlandet), endel alenemødre (de trenger "alltid" sosialisere barna sine) og mange vanlige par. Resultatet er at man får et nettverk og folk å feire merkedager med, folk å invitere til bursdager, barnevakt/avlasting og alltid noen å leke med for barna. Anonymkode: 5ea0f...2a3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi er et par med minimal kontakt mwd annen familie. Vennene våre er stort sett barnløse og lett forfyllede og dermed ikke så barnevennlige. Vi har fått et nytt nettverk ved å flytte til et nabolag med mange innvandrere (de har familie i hjemlandet), endel alenemødre (de trenger "alltid" sosialisere barna sine) og mange vanlige par. Resultatet er at man får et nettverk og folk å feire merkedager med, folk å invitere til bursdager, barnevakt/avlasting og alltid noen å leke med for barna. Anonymkode: 5ea0f...2a3 Så koselig det hørtes ut. Du har mann og sikkert mer enn ett barn. Det hørtes veldig fint ut det og. Anonymkode: 972c2...82d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flytt et sted med godt naboskap Anonymkode: 5ea0f...2a3 og hvor er dette liksom? skrullete naboer eksisterer vel absolutt overalt... Anonymkode: bad8c...6df
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #7 Skrevet 5. mai 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Føler meg så alene blant alle familier. Jeg har ingen foreldre, og ett søsken som bor langt unna. Ett barn på 10 år 50%. Jeg har alltid drømt om en familie, men slik ble det ikke. 😞I tillegg har jeg vanskelig for å skaffe meg ett nettverk, så det er jo håpløst. Folk har enten 2-3 barn, flere søsken selv, tanter og onkler, ett eller annet. Er så lei av snakk om familie. Skulle ønske jeg var ett sted/jobbet ett sted der noen var som meg.. Anonymkode: 972c2...82d Finn en ny mann og få barn. Anonymkode: 320eb...c78
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Finn en ny mann og få barn. Anonymkode: 320eb...c78 Tror du ikke jeg har prøvd? Har gjort det i flere år. Anonymkode: 972c2...82d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #9 Skrevet 6. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror du ikke jeg har prøvd? Har gjort det i flere år. Anonymkode: 972c2...82d Sæddonasjon? Anonymkode: 320eb...c78
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Skrevet 6. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Sæddonasjon? Anonymkode: 320eb...c78 Ensomheten må du løse nå når du ung. Tenk hvor ensom du vil bli når du blir eldre,om du er ensom nå. Sæddonasjon. Flytt til større by. Der vil du møte flere mulugheter. Anonymkode: 320eb...c78
GammelKaktus Skrevet 6. mai 2022 #11 Skrevet 6. mai 2022 Jeg skjønner ikke helt løsningen man har til ts om sæddonasjon? Skal hun ha et barn som har en pappa og et uten, da vil hun jo miste den "friheten" hun har når første barn er hos far 50%.Og hun har jo ikke akkurat større sjanse til å treffe en ny mann om hun ønsker det heller for hun vil få mindre tid og enda et barn... Ts, du må jo ikke treffe noen som er i akkurat samme situasjon men du må treffe noen som du får kjemi med og som prioriterer deg. Du har jo en del tid hvis du bare har barnet ditt 50%, du kan jo begynne med en hobby eller noe? Du kan ta opp kontakten med gamle venner, hvis du har det? Men er enig med deg i at det er relativt vanskelig å treffe venner når en er voksen som man faktisk klaffer med, og de fleste har jo nok med sitt, lettere å treffe en ny mann enn en ny venn i voksen alder. Så er det jo ikke bare å treffe noen i samme situasjon for man må jo like de og.. 😄 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #12 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ensomheten må du løse nå når du ung. Tenk hvor ensom du vil bli når du blir eldre,om du er ensom nå. Sæddonasjon. Flytt til større by. Der vil du møte flere mulugheter. Anonymkode: 320eb...c78 Sæddonasjon er uaktuelt uten nettverk. Og hvem har sagt at jeg er ung? Anonymkode: 972c2...82d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 FrøkenMånestråle skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt løsningen man har til ts om sæddonasjon? Skal hun ha et barn som har en pappa og et uten, da vil hun jo miste den "friheten" hun har når første barn er hos far 50%.Og hun har jo ikke akkurat større sjanse til å treffe en ny mann om hun ønsker det heller for hun vil få mindre tid og enda et barn... Ts, du må jo ikke treffe noen som er i akkurat samme situasjon men du må treffe noen som du får kjemi med og som prioriterer deg. Du har jo en del tid hvis du bare har barnet ditt 50%, du kan jo begynne med en hobby eller noe? Du kan ta opp kontakten med gamle venner, hvis du har det? Men er enig med deg i at det er relativt vanskelig å treffe venner når en er voksen som man faktisk klaffer med, og de fleste har jo nok med sitt, lettere å treffe en ny mann enn en ny venn i voksen alder. Så er det jo ikke bare å treffe noen i samme situasjon for man må jo like de og.. 😄 De få vennene jeg har er opptatte med familiene sine. Og er jeg med dem så er det snakk om barn og familie. Det er ikke lett å finne noen venner man har kjemi med nei. Anonymkode: 972c2...82d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #14 Skrevet 6. mai 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Så koselig det hørtes ut. Du har mann og sikkert mer enn ett barn. Det hørtes veldig fint ut det og. Anonymkode: 972c2...82d I mitt nabolag hadde du sklidd rett inn. Ingen som ville reagert på at du er alene med barn 50%. Jeg vet ikke hbor du bor, men i Oslo er det mange blanda nabolag som mitt. Anonymkode: 5ea0f...2a3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #15 Skrevet 6. mai 2022 Dette oppstår jo fordi mange av oss med egen familie ikke orker å være sosial i tillegg. Ja, du finner disse supermenneskene som har tre barn, travel jobb og likevel får tid til å både være sosial og engasjere seg i organisasjoner. Men de fleste av oss har mer enn nok med hverdagen, og vil helst bare hvile, sove eller gjøre ingen ting om det skulle være noe tid til overs.. Anonymkode: 7b7d4...01e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #16 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette oppstår jo fordi mange av oss med egen familie ikke orker å være sosial i tillegg. Ja, du finner disse supermenneskene som har tre barn, travel jobb og likevel får tid til å både være sosial og engasjere seg i organisasjoner. Men de fleste av oss har mer enn nok med hverdagen, og vil helst bare hvile, sove eller gjøre ingen ting om det skulle være noe tid til overs.. Anonymkode: 7b7d4...01e Nettopp. Og det er omtrent bare slike familier rundt meg. Lurer på hvor alle disse som ikke får barn og familie blir av. Man leser jo at det blir mer og mer vanlig. Anonymkode: 972c2...82d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #17 Skrevet 6. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Nettopp. Og det er omtrent bare slike familier rundt meg. Lurer på hvor alle disse som ikke får barn og familie blir av. Man leser jo at det blir mer og mer vanlig. Anonymkode: 972c2...82d Bor du på landet? Anonymkode: 5ea0f...2a3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #18 Skrevet 6. mai 2022 Meld deg inn i en frivillig organisasjon? Gjerne du blir kjent med noen der. Anonymkode: 91da3...315
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #19 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bor du på landet? Anonymkode: 5ea0f...2a3 Nei. Anonymkode: 972c2...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå