Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Samme her og!

METAL!!!!!

Ser frem til å endelig på ToR igjen 👍🏼

Anonymkode: c1e5e...7d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser frem til å endelig på ToR igjen 👍🏼

Anonymkode: c1e5e...7d9

🤘

Skrevet

Grunge en liten stund. 

Skrevet

Ikkeeksisterende.

Svarte tights, store t skjorter. Bodde ca et år i en gigantisk hettegenser og jeans, håret i ustelt hestehale. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den var veldig kul… 

Anonymkode: 190c8...83e

Skrevet

Jeg var tenåring midt på 80-tallet, og det sier vel alt… Jeg tror det ligger en Poco Loco-genser i et skap hos foreldrene mine (og sannsynligvis er den så stor at den passer fremdeles). Dunjakka (Millet, selvfølgelig) måtte min stakkars lillesøster arve.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ekstremt trange Levis, med sidelommer og stor vidde nede (sleng). Wranglerjakke (sommer som vinter). Sommer: Trang t-skjorte eller trang bluse i indisk bomull. Vinter: Høyhalset shetlandsgenser. 

Langt hår med midtskill. 

Da er det bare å gjette årstallet/årstallene 😉

Anonymkode: 6ddf4...e76

Ca 1975?

Anonymkode: ac956...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte Miss sixty bukser og Buffalo sko og string trusa trukket langt opp på ryggen, du verden hvor fin jeg synes jeg var😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg var Frik, vamp og mye annet, kom helt an på dagsform 

AnonymBruker
Skrevet

var tenåring på 80-tallet. Var såvidt innom pastellfarger og bikbok, men fra ca 87-88 ble jeg litt mer artsy og kledd i sort og lange frakker og kåper - gikk ikke på jakt i mammas klesskap, men pappas, etter avlagte dressjakker, smokingjakker og gamle vinterfrakker. Hadde ikke alpelue, men det hadde sklidd rett inn i stilen.

Anonymkode: 594ce...844

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ekstremt trange Levis, med sidelommer og stor vidde nede (sleng). Wranglerjakke (sommer som vinter). Sommer: Trang t-skjorte eller trang bluse i indisk bomull. Vinter: Høyhalset shetlandsgenser. 

Langt hår med midtskill. 

Da er det bare å gjette årstallet/årstallene 😉

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ca 1975?

Helt riktig 🙂

Gjest Såpestykke
Skrevet

Poco Loco- snekkerbukse, neon, hockysveis. Mange armringer, stripa tennisokker, oppretta bukse m.m. 

AnonymBruker
Skrevet

16 år i 1983, standarden var svarte Levis 501, college-jakke og Adidas Superstar joggesko, hvite med svarte striper. 

Bilderesultat for levis 501 svart dame501® Levi's® Crop Jeans. Model

ONLY - College Bomber Jakke - Sort - Jenter - Størrelse 110/116

adidas Originals Superstar C Originals Sneakers Shoes Joggesko footwear white/core black, Størrelse: 29, Hvit - Lær og lærimitasjon av høy kvalitet

Anonymkode: 4e43c...ecd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

16 år i 1983, standarden var svarte Levis 501, college-jakke og Adidas Superstar joggesko, hvite med svarte striper. 

PS. En jente på 16 i 1983 :) 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ingen bestemt stil, egentlig. Vanlig dongeribukse og skjorte, vanlig frisyre. Just som nu. :P 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bilderesultat for levis 501 svart dame501® Levi's® Crop Jeans. Model

ONLY - College Bomber Jakke - Sort - Jenter - Størrelse 110/116

adidas Originals Superstar C Originals Sneakers Shoes Joggesko footwear white/core black, Størrelse: 29, Hvit - Lær og lærimitasjon av høy kvalitet

svarte levis i 1983? jeg kan ikke huske svarte jeans før mange år senere. 

Anonymkode: 594ce...844

Gjest MuggenKanari
Skrevet

Første halvdelen av ungdomsskolen var det miss sixty, Adidas joggis med knapper, Buffalo sko, nettingtopper, oransje dream matte mousse foundation og blå øyenskygge med glitter. 

Andre halvdel av ungdomsskolen var jeg goth og hadde hemmelig piercing studio på røykehjørnet 😅

AnonymBruker
Skrevet

Levisbukse, fruit of the loom- genser, adidasgenser, umbrogenser. Gikk aldri med joggebukser, men de hettegenserene holdt stand, altså! Og med høy polo under😑 Nydelig! 
Og hårmaskara! Flere som brukte det? T- skjorter med motiv av Spice girls, Titanic o.l i gymen. Født i 1984. 

Anonymkode: e3a69...cae

• Liker 2
Gjest MuggenKanari
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Levisbukse, fruit of the loom- genser, adidasgenser, umbrogenser. Gikk aldri med joggebukser, men de hettegenserene holdt stand, altså! Og med høy polo under😑 Nydelig! 
Og hårmaskara! Flere som brukte det? T- skjorter med motiv av Spice girls, Titanic o.l i gymen. Født i 1984. 

Anonymkode: e3a69...cae

Ja, hårmaskara! Mamma lot meg bleke to striper i håret sånn at hårmaskaraen ville synes bedre 😄

AnonymBruker
Skrevet

Miss Sixty og Buffalo her også. 

Anonymkode: 920a5...d2d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...