AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #1 Skrevet 4. mai 2022 Har så kraftige smerter at livet mitt blir helt ødelagt Måtte slutte med P piller pga blodpropp historie i nær familie Gått 2 år på Mirena hormon spiral, mensen blir bare verre og verre, så den skal ut Finnes det noe annet jeg kan gå på? K30 Anonymkode: c2679...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Har gått på Depoprovera og ikke hatt mensen på årevis. Anonymkode: 39f8c...4db
Gjest Skogen4 Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 Jeg har mistet mensen på cerazette minipille, kun spot blødninger en gang i blandt 😊 verdt å prøve 😊 kun den som heter cerazette som funker, har prøvd synonympreparatet desirett og det blødde jeg på 4 uker i strekk 😅
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Skogen4 skrev (5 minutter siden): Jeg har mistet mensen på cerazette minipille, kun spot blødninger en gang i blandt 😊 verdt å prøve 😊 kun den som heter cerazette som funker, har prøvd synonympreparatet desirett og det blødde jeg på 4 uker i strekk 😅 Hva betyr spotbøding egentlig? Betyr det at du når som helst får en blodflekk bak buksa? Anonymkode: b05dc...4c5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Jeg kan ikke bruke prevensjon med østrogen grunnet risiko for hjerneslag. Hadde hormonspiral men fikk veldig uren hud og stadige mellomblødninger som ble verre og verre dess lengre den satt i. Ble satt på cerazette, og hadde ingen blødninger de første 6 månedene, så begynte de samme bivirkningene som ved spiralen å melde seg også ble jeg gravid. Neste ut blir p-sprøyte for meg, men jeg er litt usikker på den da jeg hører om flere som strever med å bli gravid etter å ha gått på den. Alternativet er p-stav men der har jeg også hørt mye om bivirkninger.. Anonymkode: 40b2a...a49
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Jeg er veldig fornøyd med Cerazette. Men veldig mange opplever mye oppstartsproblemer, og mange gir seg etter noen få måneder. Hvis du holder ut uregelmessig blødning i noen måneder så vil du antagelig bli belønnet med å slippe mens. For min del har Cerazette vært helt fantastisk. Før hadde jeg to til tre sykedager hver måned fordi jeg lå i fosterstilling med kramper pluss migrene. Det forsvant etter at jeg hadde gått på Cerazette 3-4 måneder, og etter ca. 8 måneder forsvant også blødningene. Har gått på Cerazette i nesten femten år nå, og har kun blødd en håndfull ganger. Kunne ikke vært mer fornøyd. Anonymkode: 560e5...46a
Gjest Skogen4 Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva betyr spotbøding egentlig? Betyr det at du når som helst får en blodflekk bak buksa? Anonymkode: b05dc...4c5 Jeg tenker at når jeg tørker meg så kommer det litt på papiret, men langt ifra nok til at jeg behøver bind eller truseinnlegg 😊 varer kanskje 2-3 toalettbesøk 😊
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #8 Skrevet 4. mai 2022 Husker jeg gikk på mini pille engang og fikk sånne uregelmessige blødninger.datet en fyr og så at det var masse blod på sengetøyet. Jeg hadde fått blødning under sex. pinling,men samtidig hva gjør man ? det var slitsomt med mini pillene .og hele tiden ha sånn blødning. jeg brukte p sprøyte som 19 åring. mistet mensen med en gang. fikk utrolig mange bivirkninger. Ingen sexlyst overhodet. Mistet evnen til orgasme på den og fikk heller aldri evnen tilbake. Så hadde jeg vondt i magen hele tiden og måtte på utredning . tok røntgen av magen . så ble jeg veldig sint og gal i hodet, så det ble slutt med typen. Effektiv prevensjons middel, det skal dem ha ! vi hadde jo aldri sex pga mistet lyst og samtidig samblivsbrudd. lol. Anonymkode: 33259...eea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå