lil Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Jeg har sikkert prøvd den 5 eller 6 ganger minst.. Når jeg fikk den, når jeg kjøpte slør, når jeg kjøpte sko, og når jeg skulle vise mamma... Er veldig redd for å ødelegge den på noe vis, sånn helt unødvendig, men jeg klarer bare ikke å la det være Velvel, kjolene i en kjolebutikk er sikkert også prøvd ganske mange ganger.
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Kjolane i kjolebutikkane er ofte tydeleg ihjel-prøvde.... Men eg reknar med at kjolen din toler å bli prøvd nokon gonger altså.. Hehe.. I alle fall dersom du er forsiktig! Eg er redd eg kjem til å ihjel-prøve kjolen min når den blir ferdig, så eg må nok la den henge hos svigermor fram til den store dagen! Hehe...
Isa Naemi Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 He, he, jeg har ei venninne som til og med prøvde kjolen i utdrikningslaget sitt! Til forloverens store fortvilelse. Men til og med det gikk bra, men er sannsynligvis ikke å anbefale. Kommer sikkert til å traske litt rundt med kjolen her hjemme jeg også, når den bare kommer fra det store utland... Fryktelig vanskelig å la være!!
lil Skrevet 7. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2005 Tenkte meg at jeg ikke var alene om det nei... Men i utdrikningslaget.. hohoho!! :grine2: Jeg tror nok at den tåler det, jeg også. Men jeg skal prøve å ikke prøve den igjen før til neste år. Blir hardt, menmen. Jeg kan være sta hvis jeg vil. Problemet her er vel bare at jeg egentlig ikke vil Skulle gjerne hengt den hos noen, men vi bor 300 mil fra familien..
Gjest Gjest_nuwanda_* Skrevet 7. november 2005 #5 Skrevet 7. november 2005 Bare husk på at du sier i fra til samboer'n at du bare prøver den fordi du gleder deg... Min kjære lurte en stund på om noe var alvorlig galt med kjolen og jeg ikke ville fortelle det.. siden jeg stadig lurte meg inn på soverommet og ga han beskjed om at han ikke måtte komme inn . En annen ting - i uka før vi skulle gifte oss, tok jeg den ut av skapet for å pakke den ned (vi giftet oss et annet sted enn der vi bor).. da ble jeg bare så himla glad over at nå nærmet dagen seg.. at jeg stormet ut på kjøkkenet med tårer i øynene og ropte til min kjære : "På lørdag skal jeg endelig bruke kjolen og som jeg gleder meg"
kitekatt Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 Jeg har sikkert prøvd den 5 eller 6 ganger minst.. Når jeg fikk den, når jeg kjøpte slør, når jeg kjøpte sko, og når jeg skulle vise mamma... Er veldig redd for å ødelegge den på noe vis, sånn helt unødvendig, men jeg klarer bare ikke å la det være Velvel, kjolene i en kjolebutikk er sikkert også prøvd ganske mange ganger. ← Har bare prøvd den en gang, for den henger hos mamma. Akkurat fordi jeg ikke skal prøve den ihjel, og ikkeklare å motstå fristelsen for å vise den til samboer Men når jeg får skoene, undertøyet osv, må den jo prøves igjen..hehe
Lassie Skrevet 7. november 2005 #8 Skrevet 7. november 2005 Jeg har prøvd kjolen flere ganger. Mest for å sjekke at den fortsatt passer, hehe Men også når jeg hadde kjøpt sko. Skal snart prøve den igjen for å se hvordan det blir med undertøyet, men trenger ikke stresse med det. Jeg tror nok ikke det er noen fare for at den blir ihjelprøvd, så ofte prøver jeg den ikke. Og den var aldri prøvd før jeg kjøpte den.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #9 Skrevet 8. november 2005 Jeg har også utrolig lyst å prøve den hele tiden, men jeg klarer ikke å få den på meg alene.. og det er sikkert like lurt.. hehe.
Stinemora Skrevet 8. november 2005 #10 Skrevet 8. november 2005 Prøvde kjolen min ca 3-4 ganger ( kjøpte kjolen min nesten et år før bryllupet.) Mest for å sjekke at den fortsatt passa!!
lil Skrevet 8. november 2005 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2005 Uff, ja det er også ei greie ja. Godt argument for prøving Jeg har nylig slanket meg en hel haug, kjøpte kjolen alt for liten, men nå passer den fint. Måtte selvsagt prøve den etter slankekuren. Tror nok jeg kommer til å sjekke at den fortsatt passer etter jul. Grøss
Hildegard Skrevet 8. november 2005 #12 Skrevet 8. november 2005 Jeg prøver min innimellom for å overbevise meg om at det er den rette kjolen for meg. Og for å se om den fortsatt passer. Har prøvd den noen ganger nå, men kommer ikke til å prøve den igjen før etter jul. Og når jeg har kjøpt sko . Kjolen har alt vært igjennom harde tak, som norsk postvesen og kattepiss.
lil Skrevet 8. november 2005 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2005 Eh.. kattepiss som i urin fra en pus???
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #14 Skrevet 8. november 2005 Åh Dere er utrolig heldige som har funnet drømme kjolen. Jeg føler meg bare værre og værre for hver kjole jeg prøver og slett ikke fin i det heletatt og nåmå jeg finne en kjole snart
Isa Naemi Skrevet 8. november 2005 #15 Skrevet 8. november 2005 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver Gjest, bare at jeg kikket på kjolene på nettet i stedet for å prøve dem! Mange av kjolene er flotte på andre jenter, men ikke helt min stil! Hvilke merker har du prøvd da? Da jeg fant Rembo styling falt mye på plass!! De er akkurat slik jeg ønsker, og nå har jeg funnet en kjole jeg virkelig gleder meg til å ha på meg på bryllupsdagen (og sannsynligvis noen ganger før det også...).
Hildegard Skrevet 9. november 2005 #17 Skrevet 9. november 2005 Til lil: Ja, ekte kattepiss...kjolen hang på gjesterommet, der gammelkatta fikk ligge av og til for å få fred fra den yngste katten. Ved en gitt anledning hadde dyret funnet ut hun skulle tisse på gulvet der kjolen hang (med litt av slepet nedi gulvet). Nydelig gulbrun batikkeffekt m/lukt trakk oppover skjørtet på kjolen..... ! Men både kjolen og katten overlevde .
lil Skrevet 9. november 2005 Forfatter #18 Skrevet 9. november 2005 Flaks for katten! Han syntes nok at det var mykt, glatt og godt å tisse på :grine2: Åh Dere er utrolig heldige som har funnet drømme kjolen. Jeg føler meg bare værre og værre for hver kjole jeg prøver og slett ikke fin i det heletatt og nåmå jeg finne en kjole snart ← Har hatt (og har) det omvendte problemet jeg. Det er så utrolig mange kjempepene og spesielle kjoler jeg nesten forelsker meg i, lurer på om jeg har valgt den rette..
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2005 #19 Skrevet 9. november 2005 Ja, kommer til å prøve den 2-3 ganger for å være helt sikker tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå