Gå til innhold

mai-juni - meld dere


Chiquita

Anbefalte innlegg

Hei dere med mai-juni-spirer i magen.

Blir spennende å se hvor mange vi er her da...

Jeg har termin 17. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HALLOISEN

Jeg har termin 16.mai :) Det var så rart, for jeg tenkte jeg skulle ta en tur å se på gravid disk.her,og det slo meg at jeg syntes det var så dumt at det ikke er delt inn etter terminer.Og vips,så var det kommet netopp en slik side.HERLIG!!!

Hvordan har du d da?Jeg har vært endel kvalm tidligere,men er nå mye bedre og matlysten er på plass(og vel så d..)Skal på UL hos legen imorgen og er veldig spent..Jeg gruvgleder meg.Det sak bli godt å se at det faktisk er en bitteliten baby der,men er også redd for alt som kan gå galt..er veldig spent.Har du en dagbok jeg kan besøke?Min står under F-min egen dagbok.Velkommen dit.men d må nevnes at jeg har vært litt sløv til å skrive..er flittig gjest på "BIM"og skriver dagbok der også.

Lykke til videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Jeg har termin 11 mai.

Bor for tiden i utlandet, men skal føde hjemme i Norge. Er så heldig at jeg ikke har vært noe syk - JIPPI. Har hatt den første ultralyden og det var veldig bra :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25. juni! :)

Supert med terminklubber, vi har jo hatt en sånn "pratetråd" her på gravidforumet, så da er det vel bare å fortsette pratinga her inne?

Jeg er 7+2 i dag, og formen er litt opp og ned. Ganske kvalm til tider, men ikke altfor ille. Sliten og trøtt, og magen buler litt alt.

Jeg venter nr. 2, eldstemann er litt over 1 år nå, så det blir "to tette"!

Gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...