Gå til innhold

Er jeg en mannsgris?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på en butikk hvor jeg ba den unge damen ta ned en vare fra øverste hylle så jeg kunne fått sett den nærmere. Sannheten er at jeg gjorde det for å se mer av kroppen hennes når hun strekte seg etter den. Er jeg er gris eller er det akseptabelt?

Anonymkode: c3430...09c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du undrer så mye at du må stille det spørsmålet på et kvinneforum, så er det alltids en sjanse. ser du den? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 882a7...0ea

AnonymBruker
Skrevet

Kontrollspørsmål; er du mann?

Anonymkode: e2b85...cf0

AnonymBruker
Skrevet

Om man liker jenter som er mer attraktiv enn damene på KG så er man per def en mannegris. 

Anonymkode: bc918...30d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg var på en butikk hvor jeg ba den unge damen ta ned en vare fra øverste hylle så jeg kunne fått sett den nærmere. Sannheten er at jeg gjorde det for å se mer av kroppen hennes når hun strekte seg etter den. Er jeg er gris eller er det akseptabelt?

Ja, det er å utnytte henne når ikke skal kjøpe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du er en gris. Du kunne ha nøyd deg med å se på henne, uten å be henne gjøre ting for å stille din lyst.

Men du tok ikke på henne, og du kom ikke med ufine kommentarer, det er da enda noe. Så du er en gris, men ikke av de største grisene.

Anonymkode: d473b...1aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Dersom du er omtrent på hennes alder, vil jeg si du er en oppfinnsom heldiggris. Dersom du er mye eldre enn henne er du bare en gris. 

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er en gris. Du kunne ha nøyd deg med å se på henne, uten å be henne gjøre ting for å stille din lyst.

Men du tok ikke på henne, og du kom ikke med ufine kommentarer, det er da enda noe. Så du er en gris, men ikke av de største grisene.

Anonymkode: d473b...1aa

Hmm. Tror du det blir for mye om jeg går tilbake og ber henne finne noe fra laveste hylle? Selvfølgelig en dag hvor hun går i en genser med dyp utringning. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (2 minutter siden):

Dersom du er omtrent på hennes alder, vil jeg si du er en oppfinnsom heldiggris. Dersom du er mye eldre enn henne er du bare en gris. 

Jeg er i 40-årene. Hun er sikkert langt nede på 20-tallet. Tror du jeg har en sjanse?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er i 40-årene. Hun er sikkert langt nede på 20-tallet. Tror du jeg har en sjanse?

Er du interessert i damer rundt 40?  På din egennalder . Eller er det yngre jenter du liker. Hvis du foretrekker yngre . Hva er grunnen? 

Anonymkode: 6bac9...1a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du interessert i damer rundt 40?  På din egennalder . Eller er det yngre jenter du liker. Hvis du foretrekker yngre . Hva er grunnen? 

Anonymkode: 6bac9...1a2

Er interessert i alle aldre over 18. Foretrekker yngre? Tja. Da er det mest pga de er på høyden utseendemessig. 

AnonymBruker
Skrevet

Om du er en mannsgris? Ja, antakelig. Men relativt uskyldig dette, da. Jeg hadde antakelig mistenkt noe slikt om jeg var de  unge ekspeditrisen. I så fall hadde jeg kanskje hevet et øyebryn, men ikke akkurat blitt traumatisert. 

Anonymkode: 66486...b5c

AnonymBruker
Skrevet

Neida, innafor. Hadde du tatt på henne, klapset henne på ræva, gitt henne komplimenter på det du så på eller på noen måter gjort noe annet enn å se på henne uten at hun så det, så hadde du falt under gris-kategorien. 

Anonymkode: 57f9d...fad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er interessert i alle aldre over 18. Foretrekker yngre? Tja. Da er det mest pga de er på høyden utseendemessig. 

Er du på høyden utseendemessig? 

Anonymkode: 04e93...112

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du på høyden utseendemessig? 

Anonymkode: 04e93...112

Vel. I min aldersgruppe er jeg nok i øvre sjikt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er respektløst, uærlig og trakasserende.

Hun er programforpliktet til å være serviceinnstilt og hjelpsom, du brukte det for å få henne til å stille kroppen sin mer på display. 

Selvsagt finnes det grovere måter å utnytte noen på, men det er ikke greit å holde på slik med jenter som må forholde seg til deg fordi de er på jobb. 

Jenters kropper er ikke en vare eller en del av servicen, det er altfor mange godt voksne, halvgamle og helgamle menn som er ufine mot unge jenter.

Mvh stemor til 21 år gammel jente som jobber i matvarebutikk ved siden av studiene og får alt mulig av patetiske mannfolk inn der daglig. Det er en plage.

Anonymkode: cf1a5...94e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er kun 1 av 1000 som IKKE er en gris, så ja, hvis du er ‘vanlig’ så er du en gris. Menn er synonymt med griser. Det er noe alle vet. 🥹

Anonymkode: 375d5...005

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er respektløst, uærlig og trakasserende.

Hun er programforpliktet til å være serviceinnstilt og hjelpsom, du brukte det for å få henne til å stille kroppen sin mer på display. 

Selvsagt finnes det grovere måter å utnytte noen på, men det er ikke greit å holde på slik med jenter som må forholde seg til deg fordi de er på jobb. 

Jenters kropper er ikke en vare eller en del av servicen, det er altfor mange godt voksne, halvgamle og helgamle menn som er ufine mot unge jenter.

Mvh stemor til 21 år gammel jente som jobber i matvarebutikk ved siden av studiene og får alt mulig av patetiske mannfolk inn der daglig. Det er en plage.

Anonymkode: cf1a5...94e

Trist å høre. Men kan forsikre om at jeg aldri ville gjort dette i en matbutikk. Mat er alvorlig og skal ikke blandes med slike ting. Dessuten går ikke ansatte i matbutikk sexy kledd som i andre butikker..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tror du er dum om du går rundt og tror du har en sjanse.

Anonymkode: 57b75...86a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...