AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #41 Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg som skrev at jeg ser rett gjennom. Svarene som kom på det er noe latterligere. Jeg sier ikke «si dine dårligste sider». Du trenger ikke si at du lett forsover seg. Heller ikke at «jeg er en perfeksjonist og bruker derfor lang tid på å få et bra resultat» for det er åpenbart innøvd. Anonymkode: 1eab1...916 Men det vet du jo ikke. Dere som sier dere ser gjennom innøvde svar og finner typiske klisjéer.... Dere vet jo ikke om det er en klisjé, innøvd eller om det er fakta. For å være klisjéene JA-menneske, perfeksjonist, utålmodig, prestasjonsmenneske, overstrukturert osv og andre typiske svar som ligner innøvd, gjelder faktisk for majoriteten av oss. De fleste av oss er faktisk dette. At du som intervjuer undergraver svaret du får, fordi du tror det er innøvd, er helt latterlig. For det er faktisk stor sjanse for at svaret er helt reellt. Og siden du ikke aksepterer slike svar som gjelder flesteparten av oss, hva forventer du egentlig på spørsmålet? At kandidaten skal bruke deg som skrifteboks og by på sine dypeste daler i livet? Beklager, men det gjør ingen, for det som å grave sin egen grav. Så da er det de overfladiske negative sidene man bør på, som NETTOPP er å være JA-menneske, perfeksjonist, utålmodig, prestasjonsmenneske, overstrukturert osv. Derfor svarer flesteparten dette, og mange er faktisk svært ærlige når de svarer! Poenget er at det er spørsmål det er noe feil med, ikke svaret, så skyld på deg selv. Anonymkode: afcb4...fa5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå