Smørblomsten Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Hva har dere pleid å betale for en helt vanlig tannlegesjekk med røntgenbilder? Da mener jeg pris for denne sjekken uten at dere har måtte reparere/betale for hull. I Oslo... Lurer på om min tannlege var litt dyr: betalte 600 kr for en sjekk med røntgen, null hull....
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Bor riktignok ikke i Oslo, men går hos privat tannlege, og tror prisen ligger på det samme som du betalte. Var hos tannlegen for en måned siden, og betalte 730. Hun sjekket, tok røntgen, og pusset bittelitt.
Gjest Virvel Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 Skitt, er det så dyrt? Og jeg som nesten hadde overbevist meg selv om å finne en tannlege nå... men det der har jeg ikke råd til. På den annen side, jeg har ikke vært hos tannlegen på to år, og jo lenger jeg drøyer, jo større sannsynlighet er det vel for at det dukker opp noe som virkelig må fikses, og da blir det vel ikke akkurat billigere. Hvorfor skal det være sånn, da? Det er jo nesten som om tennene ikke regnes som en del av kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå