Gå til innhold

Stygg hud av å trene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snufs! Etter jeg begynte å trene, ser nå mitt øyenbrynområde 5 år yngre ut ;( Jeg hørte det er fordi huden rensker seg, men vil dette pågå lenge? Nå sitter jeg her med kvisepanne og har tannpasta i den, for det sa kvinneguiden hjalp. Men det svir :frustrert:

Nå går jeg i dusjen og vasker av meg all mulig dritt som bivoks og treningsvette og fysjomføy så hiver jeg på meg ansiktsmaske etterpå og KOSER MEG >:--(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjern sminke på huden (pudder osv) med en sminkefjernerserviett FØR treningen, og rens huden etter trening. Da bør du ikke få problemer med huden pga. svette.

Skrevet

Jeg merka ikke noen forskjell etter jeg begynte å trene, men etter jeg la hormonprevensjonen på hylla til fordel for kobberspiralen....fy så mye kviser! :frustrert: Nå skal jeg pelle meg til legen og tigge om tetracyklin, for jeg er drittlei acneutbrudd og parfyme og tannpasta på kvisene mine.

Vi får nok sitte her med fjortishuden vår og frese sammen, Towelie. Kos deg med ansiktsmasken da... ;)

Skrevet

Men jeg bruker ikke engang pudder/foundation! Bruker mascara/eyeliner/øyenbrynsblyant og det er det :S

Skrevet

Hehe ja saeria, kan jo ta oss en tur innom jeanstrådene på velvære også for der er det bare fjortizz hele veien, va skl d kjpe a?? Hoho! makan! Nissehumor, ikke syns jeg det er morsomt heller! Jeg sitter bare og raser over trynet mitt! :(

Skrevet

Jaaaaa, jeanstråden! :hoppe: Hvilken Miss sixty eller Killah Babe bukse synes du er kulest....fnise... :ironi:

Jeg raser over trynet mitt jeg også. Jeg pleide nemlig å få toppen en dyp kvise i trynet hver tredje måned, og nå har jeg fått 4 på en uke. Og to av de på kinnene mine. Det stedet i trynet som brukte å være vernet for kviser helt og holdent! For ikke å snakke om hudormer, sorte prikker og nupper! *%&#¤" ta de :frustrert: kvisene! Og ryggen.... :sur:

Skrevet

Jeg liker mudd jeg azz hakke du hørt de er in? ;)

Nåvel!! Jeg har to kvisestygg ved siden av hverandre ved øyenbrynet, ser ikke riktig ut :( Nå håper jeg de stikker litt mer vekk til i morra, utrolig bra en føler seg i en klasse med perfekt hud hvor du er 40 YEARS OLDER >:--O Århhh

Skrevet

Ja, Mudd er kult ass.

Håper de to kvisestygg peler seg vekk til i morra. Mitt eneste håp er at mine er blitt mindre, sånn at jeg ikke ser ut som det klumpetrynet. :sur:

Skrevet

Hei dere.

Jeg har akkurat byttet p-pillemerke og fått noen skikkelig nice bomber :frustrert: Ved øyenbrynet her også... så ikke bra ut..

Men så gikk jeg på apoteket og kjøpte Aco base anti kvise dekkstift. Funket kjempebra!! Tørket opp kvisene på no time! Og når du har påført den legger den seg som et beskyttende lag over. Tørt og fint. Litt mørk farge kanskje til huden min men da den tørket så det bedre ut. Anbefales på det sterkeste.

Løp og kjøp!! :)

Skrevet

Argh, jeg har og plutselig fått 14iz hud, ser ut som før-reklamen til Clerasil :sur: (kanskje det kan være fordi jeg har gått med miss60 bukse i helga?)

Sikkert fordi jeg driver og flytter og er sabla lei av at folk som ikke skal bo der kommer og forteller oss hvordan vi skal innrede :frustrert:

Men har tatt ansikstmaske nå, og håper på et under til i morgen!

Skrevet

Så vi er flere som er i en fjortishudrenessanse her. Håper dere som stresser med å få de bort til i morra lykkes.

Skrevet

haha for en fin tråd dette ble, fikk mitt tryne til å føle seg mye bedre :) 14tizz og miss 60 og jeg vet ikke hva! Ansiktsmaske fjernet og tjukt lag med aloe vera rett fra planten er påført nå så skal vi se hva de synes i morra om denne spesialbehandlingene, disse styggene :(

Skrevet

Om kvisene mine ikke er borte til i morgen blir det på med miss60bukse og wow gensern :) Så tar jeg med meg malboropakka og stiller meg uttafor kjøpesenteret.

Har tatt på basiron nå. Krigen er igang.

Skrevet

Litt krigføring mot kviser er alltid bra på en søndagskveld. Her i gården funker hverken Basiron eller Dalacin, så derfor er legen og tetracyklin next! ;)

Skrevet
Litt krigføring mot kviser er alltid bra på en søndagskveld. Her i gården funker hverken Basiron eller Dalacin, så derfor er legen og tetracyklin next! ;)

Er Dalacin antibiotika i kremform? Hvis du ikke har prøvd det (dvs antibiotika til lokalbehandling), er sannsynligvis det neste steg på veien. Tetracykliner kan dessverre misfarge tennene :forvirret:

Skrevet

Det ser ut til at dette her er noe som er under huden! :( Men den føles heldigvis verre enn den ser ut, selv om ikke det er noe "heldigvis" en plass! Føles ut som en kul! AU >:--O Kanskje min heldige kvisefri ungdom bare var lit senere, kanskje jeg nettopp kom i puberteten?

Skrevet

Ahh. en Underjordisk bombe...eller acne om du vil... Gøy med ny runde med pubertet etter tenårene, ja. Selv var jeg ganske heldig i tenårene, men nå...etter passerte 25, skal kroppen tydeligvis hevne seg.

Skrevet

Slike kuler er kjempevonde! Jeg har tørr hud, og får slike kuler av og til, allikevel. En trøst er at de stort sett er usynlige for de fleste andre enn meg selv.

Skrevet

Brukte tetracyklin i et par år da jeg faktisk var litt 14iz, funka bra det. Tok tre mnd så hadde jeg plettfri hus :) (ikke fikk jeg missfarga tenner heller, men hadde utrolig soleksem om sommern de årene da) Men Dalacin gir meg bare rød og vondt hud, så det ble en kort affære.

Basiron har funka bra etter at jeg ble "voksen".

Skrevet

Dette høres jo lovende ut. Eksem har jeg fra før av, men det blir bedre om sommeren og verre om vinteren. (sebboreisk eksem ;) ) Satser på å ikke få soleksem. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...