AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #21 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så du spør fremmede om de har mensen siden du er så bastant? Forstår behovet for å overdrive for å få frem poenget sitt, men det er ingen som går å dytter underlivet sitt opp i ansiktet på folk, truseløs eller ei. Anonymkode: d0707...322 Jeg trenger ikke spørre, jeg vet det. Jeg kan også ofte lukte at noen har vært på do nylig eller spiste løk i går. Bruker noen en parfyme jeg ikke tåler, får jeg hodepine i flere dager eller kaster opp. Jeg mener ikke at alle lukter skal bort, ei heller at man ikke har lov til å gå truseløs, men ville bare få fram at vi alle har kroppslukter og får du truseløs så demper du iallefall ikke lukter. Anonymkode: c357c...f8f 1
Kargo Skrevet 4. mai 2022 #22 Skrevet 4. mai 2022 Tror nok det kommer til å gå helt greit. Hvis noen skulle være så (u)heldig at dem får et glimt av ditt nakne kjønn så vil dem nok overleve det. Kanskje dem går ut derfra med et lite og søtt minne for livet. Bare pass på at restauranten ikke heter burger king eller noe i den duren, og at det feires barnebursdag der samtidig 😄 4
feliek54 Skrevet 4. mai 2022 #23 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): På bursdagen sin ønsker kjæresten min vi skal på restaurant og at jeg skal gå i kjole uten truse, noen so har gjort det? Kommer noen til å oppdage det? Anonymkode: 58e3e...bfb Det hadde vert spemmende
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #24 Skrevet 4. mai 2022 Synes ikke det er noe galt i det i utgangspunktet. Aldri gjort det selv. Men jeg ville nok vært vesentlig mer bekymret for utflodflekker på kjolen enn at noen kanskje fikk et glimt av noe de ikke skulle sett. Anonymkode: 56540...e74 1
madmax1100 Skrevet 6. mai 2022 #25 Skrevet 6. mai 2022 Musa kan nok bli synlig ja, spørs på stilling. Kanskje typen ønsker at akkurat det skjer? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #26 Skrevet 7. mai 2022 Nå er det ikke akkurat stor forskjell på å ikke ha truse, som å ha på string-truse. Men jeg ville nok gått for en litt lengre kjole. Ikke pga. faren for at noen skal se. Men pga, med en kort kjole, vil den ikke legge seg under deg når du sitter. Altså du blir sittende med vulva direkte mot stolen. Sier ikke det med tanke på de neste som skal sitte der, men for din egen del. Jeg kan garantere at selve sitte delen av stolen sjeldent blir vasket, om aldri. Tenk på alle balterier ol. som får fri tilgang 😬 kan være at dette blir et restaurantbesøk som ender med en fin infeksjon 😬 Anonymkode: a85a6...893
Kate Upton Skrevet 7. mai 2022 #27 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 12.41): Det hjelper ikke. Odøren fra dåsa slipper lettere ut. Med god luktesans kan andre gjester på restauranten lukte den. Det bedrer ikke akkurat matlysten Anonymkode: 8dc77...f1b Du har ikke mye greie på kvinners underliv ser jeg...
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #28 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 13.09): Så du spør fremmede om de har mensen siden du er så bastant? Forstår behovet for å overdrive for å få frem poenget sitt, men det er ingen som går å dytter underlivet sitt opp i ansiktet på folk, truseløs eller ei. Anonymkode: d0707...322 Her på KG kan folk luke om noen har mensen, om de ikke bruker såpe i rumpa, eller om de ikke bruker såpe når de vasker underlivet. KG brukere har nesen til en blodhund 🐶 Anonymkode: a85a6...893 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #29 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå er det ikke akkurat stor forskjell på å ikke ha truse, som å ha på string-truse. Men jeg ville nok gått for en litt lengre kjole. Ikke pga. faren for at noen skal se. Men pga, med en kort kjole, vil den ikke legge seg under deg når du sitter. Altså du blir sittende med vulva direkte mot stolen. Sier ikke det med tanke på de neste som skal sitte der, men for din egen del. Jeg kan garantere at selve sitte delen av stolen sjeldent blir vasket, om aldri. Tenk på alle balterier ol. som får fri tilgang 😬 kan være at dette blir et restaurantbesøk som ender med en fin infeksjon 😬 Anonymkode: a85a6...893 Derfor glatter man kjolen under seg når man setter seg. Anonymkode: edc2c...117
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #30 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Derfor glatter man kjolen under seg når man setter seg. Anonymkode: edc2c...117 Poenget er om man har en kort kjole, så går ikke det. Tro meg jeg har prøvd. Aldri gått truseløs (og kommer aldri til å gjøre det), men tar alltid å glatter kjolen under meg (og jeg går mye i kjole). Kortere kjoler, de når ikke frem midt under. Man kan få den under lårene fra siden, den dekker til deler av rumpa, men akkurat der hvor vulva møter stolen, der når ikke korte kjoler frem. Anonymkode: a85a6...893
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #31 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Poenget er om man har en kort kjole, så går ikke det. Tro meg jeg har prøvd. Aldri gått truseløs (og kommer aldri til å gjøre det), men tar alltid å glatter kjolen under meg (og jeg går mye i kjole). Kortere kjoler, de når ikke frem midt under. Man kan få den under lårene fra siden, den dekker til deler av rumpa, men akkurat der hvor vulva møter stolen, der når ikke korte kjoler frem. Anonymkode: a85a6...893 Har nok ikke så korte kjoler, jeg. 😂 Enig i at det er uhygienisk å få stolbakterier på kroppen. Anonymkode: edc2c...117
Myml1 Skrevet 7. mai 2022 #32 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Her på KG kan folk luke om noen har mensen, om de ikke bruker såpe i rumpa, eller om de ikke bruker såpe når de vasker underlivet. KG brukere har nesen til en blodhund 🐶 Anonymkode: a85a6...893 Såpe skal ikke brukes i underlivet
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #33 Skrevet 7. mai 2022 Myml1 skrev (5 minutter siden): Såpe skal ikke brukes i underlivet Jeg er helt enig i det. Såpe = soppinfeksjon for meg. Men det er noe man ikke må si høyt på KG 🤫 Blodhundene kan sniffe seg frem til hvem som bruker såpe eller ikke 🐶🐶 de som ikke bruker såper er jo uhygieniske og ekle, som de kan lukte på lang avstand 🐶🐶 Anonymkode: a85a6...893
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #34 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 4.5.2022 den 12.41): Det hjelper ikke. Odøren fra dåsa slipper lettere ut. Med god luktesans kan andre gjester på restauranten lukte den. Det bedrer ikke akkurat matlysten Anonymkode: 8dc77...f1b Mye viss-vass om lukt i denne tråden. Til opplysning så demper ikke klær kroppslukt i det hele tatt - faktisk er det større sjans for at varme og klamhet fra klær forsterker eksisterende vond kroppslukt - med mindre du surrer deg inn i ikke-pustende materialer og teiper godt over alle åpninger. TS: Hvis du er med på leken; kjør på! Folk gjør dette hele tiden, og det kan være ganske pirrende Anonymkode: 42507...aea 1
Gjest Drigo Skrevet 7. mai 2022 #35 Skrevet 7. mai 2022 Hadde en liten arbeidsøkt hjemme, og ba kona om å droppe trusen under den litt side blusen. Det ga mange fine opplevelser under ulike stillinger da hun skulle hjelpe til å sette opp tak - og gulvlister. Men kanskje ikke på resteurantbesøk?😉
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #36 Skrevet 7. mai 2022 Nei dette tar seg ikke ut. Jeg husker for noen år siden på julebord der 4-5 av kvinnene der ikke hadde på seg truse under kjolen og det luktet stram dåse i hele lokalet. Anonymkode: f2b6a...021
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #37 Skrevet 7. mai 2022 Det er mye mer behagelig å gå truseløs i en kjole/skjørt som er litt videre og går til knærne. Da får du mer lurt, kan bevege deg med fritt og får nye mer selv følelsen av å være truseløs. I lårkort og gjerne litt strammere skjørt kan du fort bli klam, mer obs på å presse beina sammen for å ikke vise noe og ikke få den samme feie følelsen. Anonymkode: 0d4c0...c1b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #38 Skrevet 7. mai 2022 Du styrer jo selv om noen ser det eller ei. Jesus fucking christ.. Hvor dum kan du bli? Anonymkode: fd217...14f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #39 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei dette tar seg ikke ut. Jeg husker for noen år siden på julebord der 4-5 av kvinnene der ikke hadde på seg truse under kjolen og det luktet stram dåse i hele lokalet. Anonymkode: f2b6a...021 Nei Anonymkode: adc3e...70b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #40 Skrevet 7. mai 2022 On 5/4/2022 at 12:41 PM, AnonymBruker said: Det hjelper ikke. Odøren fra dåsa slipper lettere ut. Med god luktesans kan andre gjester på restauranten lukte den. Det bedrer ikke akkurat matlysten Anonymkode: 8dc77...f1b Bare å gå på sushirestaurant da vettu👍🏻 Anonymkode: 369eb...610 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå