Gå til innhold

Uten truse...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På bursdagen sin ønsker kjæresten min vi skal på restaurant og at jeg skal gå i kjole uten truse, noen so har gjort det? Kommer noen til å oppdage det? 

Anonymkode: 58e3e...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har en veldig kort kjole og bøyer deg fremover så kommer ingen til å merke noe.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Noldus skrev (5 minutter siden):

Med mindre du har en veldig kort kjole og bøyer deg fremover så kommer ingen til å merke noe.

Kjolen er lårkort...

Skrevet

Uff!!!

Kommer noen til å oppdage det??!!

erre mulig??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slik går jeg hele sommeren. Skikkelig deilig 🤩

Om du er redd noen kommer til å se noe - hvor ofte har fremmede sett trusa di når du går med skjørt? 

Anonymkode: dad31...a54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slik går jeg hele sommeren. Skikkelig deilig 🤩

Om du er redd noen kommer til å se noe - hvor ofte har fremmede sett trusa di når du går med skjørt? 

Anonymkode: dad31...a54

Aldri håper jeg men....kan jo aldri vite, haha

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste gangen jeg har sett noen truseløs og lårkort, var også på en slags restaurant.  Hun sto på kne i sofaen, bøyd over ryggen mot nabobåsen. Jeg mistenker at hun flashet seg med vilje, eller ble utfordret på det.  Jeg tror ingen der ble varig traumatisert av det. Det var under en konsert, så stemningen var god fra før. 

Anonymkode: d7f00...00e

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg hatt på en ganske lang kjole, for å være sikker på at ingen kunne se det, i hvert fall..

Ikke gjør det hvis du ikke har lyst!

Anonymkode: 3cdb6...9cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så ekkelt og skittent. Her sitter folk på restaurant og nyter et godt måltid, og så skal de risikere å måtte se en truseløs dame som vifter med dåsa si. 

Anonymkode: 8dc77...f1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så ekkelt og skittent. Her sitter folk på restaurant og nyter et godt måltid, og så skal de risikere å måtte se en truseløs dame som vifter med dåsa si. 

Den er jo ikke skitten, vasker den jo hver dag. Og jeg har jo ikke tenkt å vifte med den, NO WAY

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er jo ikke skitten, vasker den jo hver dag. Og jeg har jo ikke tenkt å vifte med den, NO WAY

Det hjelper ikke. Odøren fra dåsa slipper lettere ut. Med god luktesans kan andre gjester på restauranten lukte den. Det bedrer ikke akkurat matlysten

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hjelper ikke. Odøren fra dåsa slipper lettere ut. Med god luktesans kan andre gjester på restauranten lukte den. Det bedrer ikke akkurat matlysten

Lol. Hvordan kommer du frem til en slik konklusjon? Går du rundt og spør om kvinner går truseløse om du får for deg at du kan kjenne lukten av noe? 

Anonymkode: d0707...322

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du e en ekkel gammel mann......tissen min  lukter ikkeno...herregud ass....

Skrevet

Nå tror jeg du må roe ned på sukkeret. Om du greier lukte kjønnsorgan basert på om folk har på seg en plagg med allerede lav kvantitet av tøy, så er det mulig du egentlig innbiller deg dette. Bare nevner det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er viktig å påprakke sitt sexliv på almennheten vettu!

Anonymkode: 2aef1...dfc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er en ganske ung dame, og tenker litt likt. Jeg har god luktesans, og kan faktisk lukte folks kroppslukter ganske godt (kan feks ofte lukte at noen har mensen). Også av dem jeg vet vasker seg godt. Gå truseløs du, men jag hadde passer meg for at det ikke syntes, og gjort hva jeg kunne for at det ikke luktet, for jeg syntes ikke dette er noe å tvinge opp i folks ansikter akkurat. 

Anonymkode: c357c...f8f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

På bursdagen sin ønsker kjæresten min vi skal på restaurant og at jeg skal gå i kjole uten truse, noen so har gjort det? Kommer noen til å oppdage det? 

Har du noen gang sett en dame sted uten truse på en restaurant  ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sorry. Men alle lukter. Og er du truseløs kommer lukten enda tydeligere frem. Jeg jobbet mange år som vinkelner og har en velutviklet luktesans. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ganske ung dame, og tenker litt likt. Jeg har god luktesans, og kan faktisk lukte folks kroppslukter ganske godt (kan feks ofte lukte at noen har mensen). Også av dem jeg vet vasker seg godt. Gå truseløs du, men jag hadde passer meg for at det ikke syntes, og gjort hva jeg kunne for at det ikke luktet, for jeg syntes ikke dette er noe å tvinge opp i folks ansikter akkurat. 

Anonymkode: c357c...f8f

Så du spør fremmede om de har mensen siden du er så bastant? 
Forstår behovet for å overdrive for å få frem poenget sitt, men det er ingen som går å dytter underlivet sitt opp i ansiktet på folk, truseløs eller ei. 

Anonymkode: d0707...322

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er lårkort i tillegg, så blir det fort blotting. Da kan du fort dømmes etter straffelovens §298

Anonymkode: aa06d...3ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...