Gå til innhold

Hvordan utvide badet her ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Varierer prisene i hvor man bor? Jeg bor ikke i Oslo men i Oppland 

Anonymkode: 7796d...ef6

Ja tror det, har hørt andre få det litt billigere. Tenker firmaer i Oslo har så mange forespørsler at de kan øke prisene litt, men det er bare min spekulasjon. For i mine øyne gjorde de ikke arbeid som var verdt så mye penger.

Anonymkode: 12c18...802

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei ja! Det er i en liten blokk i borettslag. Uff 😕 nei jeg håper ikke det skjer her. 

150 000 er vel en grei pris hvis man skal ha et enkel bad.? 😅 🤣 venter på prisoverslaget. 

Anonymkode: 7796d...ef6

Her kan du lese om priser, og om hva slags arbeid som inngår i prisene. I priseksemplene for renovering er det ikke tatt med flytting av vegg/dør/røropplegg. Prisene gjelder storbyområde, som i følge denne siden ligger 5-10% høyere enn for resten av landet.

Sitat

Basert på et stort antall oppussingsprosjekter i 2019 og 2020 (hvor profesjonelle håndverkere utførte arbeidet), så lå snittprisen for totalrenovering av bad i et storbyområde på:

• Lite bad på 4 kvadratmeter til normal standard: 280 000 kroner.
    • Lite bad på 4 kvadratmeter til høy standard: 360 000 kroner.
      Sitat

Kostnadene ved å pusse opp et bad blir høyere hvis dere må gjøre endringer i boligens bærende konstruksjoner. Avretting av gulv og vegger og utskiftning av vinduer og dører vil også føre til høyere kostnader

Anonymkode: 043dd...eae

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...