AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #41 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Varierer prisene i hvor man bor? Jeg bor ikke i Oslo men i Oppland Anonymkode: 7796d...ef6 Ja tror det, har hørt andre få det litt billigere. Tenker firmaer i Oslo har så mange forespørsler at de kan øke prisene litt, men det er bare min spekulasjon. For i mine øyne gjorde de ikke arbeid som var verdt så mye penger. Anonymkode: 12c18...802
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #42 Skrevet 8. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei ja! Det er i en liten blokk i borettslag. Uff 😕 nei jeg håper ikke det skjer her. 150 000 er vel en grei pris hvis man skal ha et enkel bad.? 😅 🤣 venter på prisoverslaget. Anonymkode: 7796d...ef6 Her kan du lese om priser, og om hva slags arbeid som inngår i prisene. I priseksemplene for renovering er det ikke tatt med flytting av vegg/dør/røropplegg. Prisene gjelder storbyområde, som i følge denne siden ligger 5-10% høyere enn for resten av landet. Sitat Basert på et stort antall oppussingsprosjekter i 2019 og 2020 (hvor profesjonelle håndverkere utførte arbeidet), så lå snittprisen for totalrenovering av bad i et storbyområde på: Lite bad på 4 kvadratmeter til normal standard: 280 000 kroner. Lite bad på 4 kvadratmeter til høy standard: 360 000 kroner. Sitat Kostnadene ved å pusse opp et bad blir høyere hvis dere må gjøre endringer i boligens bærende konstruksjoner. Avretting av gulv og vegger og utskiftning av vinduer og dører vil også føre til høyere kostnader Anonymkode: 043dd...eae 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå