Gå til innhold

Trives hunden hos meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg har en hund på ett år, og har hatt henne siden hun var valp. Dette er en hund av liten rase. Jeg føler veldig på at jeg ikke er en god nok hundemor, til tross for at jeg gjør så godt jeg kan. Vi leker, går turer (både lange og korte), trener sammen og koser. Besteforeldrene mine har virkelig blitt sjarmert av henne, og passer gjerne på henne 1-3 ganger i uken i mens jeg er på jobb. Jeg føler rett og slett at hunden min liker dem bedre enn meg. Det er en vondt følelse å sitte med… Er det noen der ute med tips eller har noen liknende erfaringer? 

Anonymkode: 3d1cc...d64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør at du får den følelsen? 

Anonymkode: c1899...996

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig at hunder synes det er stor stas med folk de ikke ser like ofte som eieren. Når jeg får besøk av venner, eller vi er på besøk hos venner, så blir jeg så og si ignorert av hunden min. Vennene mine får all oppmerksomheten hennes, og det er deres fang hun skal ligge i da, ikke mitt 😅 Og det er bare flott at hun synes det er så gøy og spennende når noe skjer (besøk/endring i miljø). 

At hunden din synes det er gøy å dra på besøk hos besteforeldrene dine er kjempefint. Det er ekstra stas når det ikke er noe som skjer hver dag. Det betyr ikke at hun er mer glad i de enn deg.

Anonymkode: 7c149...198

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...