AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Hvor får man kjøpt dette? Ønsker å prøve før jeg prøver antidepressiva. Er lettere deprimert, får støtte av behandler. Anonymkode: bd731...19f
Anjatapinjata Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Helsekost😊 bare vær obs på at det kan hemme prevensjon om du bruker det.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Det kan også påvirke andre medisiner, for eksempel levaxin. Anonymkode: bb9d9...53a
Humas Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Hør på helsekosten, mange der kan mye (også om bivirkning og kontraindiksjoner), antidepressiva er ikke bra å bruke mye av. Prøv gjerne et lavkarbokosthold evt. Hjernen har også godt av mye sunt fett (nøtter, fet fiak, olivenolje, avokado, kokosfett f eks)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Jeg brukte det med godt effekt til det ble forbudt å selge over disk i Norge. Tror det skjedde i 2015. Nå fås johannesurt kun på resept. Anonymkode: dd154...fec 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Anjatapinjata skrev (11 timer siden): Helsekost😊 bare vær obs på at det kan hemme prevensjon om du bruker det. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det kan også påvirke andre medisiner, for eksempel levaxin. Anonymkode: bb9d9...53a Takk for råd. Jeg bruker ingen medisiner 😊 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg brukte det med godt effekt til det ble forbudt å selge over disk i Norge. Tror det skjedde i 2015. Nå fås johannesurt kun på resept. Anonymkode: dd154...fec Åå? Veldig rart behandler ikke nevnte det. Men han har ikke forskrivningsrett, så han vet vel ikke slikt. Anonymkode: bd731...19f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå