Gjest gjesta Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Tenkte jeg skulle spørre her også.. Nå er det 40 dager siden 1.mens dag.. og ingen tante rød.. Når fikk dere mens etter pilleslutt?
Smørblomsten Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 Første gang etter pilleslutt tok det ca 60 dgr.....Altså LANG tid!!!
Saeria Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 Tok vel et par måneder, hvis jeg ser bort i fra at jeg hadde småblødninger da. Jeg satt inn spiralen jeg da, og da er det ikke så uvanlig med småblødninger over en lengre periode før kroppen går i normal gjenge igjen. For ordens skyld så gikk jeg på piller/plaster i 7 år før jeg slutta.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #6 Skrevet 6. november 2005 Tok 10 mnd for meg! kroppen må få tid til å finne tilbake til sin vanlige syklus igjen.
Gjest epica ikke.innl. Skrevet 6. november 2005 #7 Skrevet 6. november 2005 for meg 40 dager... til nå.... hmmmm.
Gjest vimse Skrevet 6. november 2005 #9 Skrevet 6. november 2005 Nå vet jo ikke jeg om du snakker om minipillen her, eller hva, men... Jeg har gått på p-piller to ganger, begge gangene har jeg sluttet på de når jeg skulle til på menspillene. Fikk da mens, denne varte som vanlig, hverken kortere eller lengre, og etter snaue fire uker fikk jeg mens igjen. Nå er det ca ett år siden jeg sluttet, og min mens har vært jevnlig en gang i mnd siden pilleslutt.
Gjest Tristessa Skrevet 6. november 2005 #10 Skrevet 6. november 2005 Helt avsindig lang tid... Har sykluser på to måneder for tiden tror jeg. (Prøver ikke å bli gravid, men sluttet på pillen for å se om jeg merket noen forbedringer på kroppen)
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2005 #11 Skrevet 7. november 2005 40 dager siden jeg slutta med Trionetta (gikk på i 2 år).. fikk en liten blødning imorges.. usikker på om det er mens..
Shoegal Skrevet 7. november 2005 #12 Skrevet 7. november 2005 Jeg slutta på Trionetta i juni, og venter enda...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå