AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Hva er forskjellen? 12 åringen ønsker seg pro, men synes de er dyre. Han sier at pro passer bedre for små ører. Stemmer det? Anonymkode: 779c8...04e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Pro har bedre lyd og aktiv støydemping. Hvilke som passer deg best er høyst subjektivt, personlig takler jeg ikke silikonpropper i øregangene. Anonymkode: 7b302...b55
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pro har bedre lyd og aktiv støydemping. Hvilke som passer deg best er høyst subjektivt, personlig takler jeg ikke silikonpropper i øregangene. Anonymkode: 7b302...b55 Litt vanskelig å vite hvilken som passer han når han ikke får prøvd de i butikken før vi kjøper. Er mye penger, så dumt å gjøre ett bomkjøp Anonymkode: 779c8...04e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Vi har veldig små ører, sliter veldig med å finne noe som passer i ørene våres. Men vi har alle de vanlige air podsa, og de passer fint i våres små ører. Datteren min på 20 år, mener at pro er større, så de passer dårligere til små ører, men det vet jeg ikke om stemmer. Til en 12 åring hadde jeg kjøpt de billigste, de kan fort rote de bort. Anonymkode: 67da2...96b
druekake Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er forskjellen? 12 åringen ønsker seg pro, men synes de er dyre. Han sier at pro passer bedre for små ører. Stemmer det? Anonymkode: 779c8...04e jeg har sånne ører at vanlig AirPods bare faller ut av ørene mine hele tiden. jeg må ha AirPods pro (eller må ha sånn silikon ting som er på enden) får å få de til å sitte i. så vis han har samme problem anbefaler jeg pro, men vis han ikke har det så tror jeg det skal nøye seg med vanlige.
powerpuffen Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 Pro har vel utskiftbare silikonpropper, som gjør at man kan få de til å sitte bedre. De har også aktiv støydemping, noe jeg har hatt behov for på hjemmekontor. Ser ikke noe grunn til at en 12-åring skal ha behov for dette. Min erfaring er at pro ikke faller like lett ut av ørene
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har veldig små ører, sliter veldig med å finne noe som passer i ørene våres. Men vi har alle de vanlige air podsa, og de passer fint i våres små ører. Datteren min på 20 år, mener at pro er større, så de passer dårligere til små ører, men det vet jeg ikke om stemmer. Til en 12 åring hadde jeg kjøpt de billigste, de kan fort rote de bort. Anonymkode: 67da2...96b Er mange 12 åringer her mee i phone 13 og airpods pro 🙈. Jeg vil ikke bruke mye penger på det Anonymkode: 779c8...04e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 Finnes de vanlige airpods i forskjellige størrelser? Anonymkode: 779c8...04e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Skrevet 3. mai 2022 Pro passer mye bedre i mindre ører enn de vanlige. Jeg merket stor forskjell. Anonymkode: 6eab1...0c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå